תושבים בגן יבנה מוחים על התנהלות המועצה הדתית

$(function(){setImageBanner('7e03c640-5918-46c0-8499-005ded22b7cc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

פוסט חריף שעלה בשעות הצהריים לפייסבוק מעלה טענות בדבר ההתנהלות בעייתית לכאורה של המועצה הדתית בגן יבנה: "אנחנו רודפים אחר שירות במשך חמישה חודשים". המועצה בתגובה: "הפרטים לא נכונים ולא מדויקים והנושא טופל"

צילום: מועצה דתית גן יבנה

היום יום ב' 31.7 העלתה תושבת גן יבנה בשם אחותה פוסט זועם בפייסבוק על חוסר מענה מצד המועצה הרבנית בגן יבנה  ומתן השירות לתושבים. מ' המתגוררת בישוב, פנתה לפני מספר חודשים למשרד הפנים כדי לשנות סטטוס מרווקה לנשואה. במשרד הפנים נאמר לה שלפי הנוהל היא חייבת להציג תעודת נישואין, אותה תעודת נישואין שאמורה המועצה הדתית בישוב לספק לה. מ' טוענת שניסתה במשך חמישה חודשים להיפגש עם הרב האחראי כדי שינפיק לה את תעודת הנישואין. לטענתה בשעות הפעילות לא תמיד יש  מענה טלפוני וגם בחלק מהמקרים המשרד סגור בשעות בו הוא אמור להיות פתוח לקבלת קהל.

צילום: מתוך הפייסבוק

המועצה הדתית בגן יבנה אחראית לתת שירות דת לאזרח במגוון תחומים: פיקוח כשרות, רישום נישואין, ייעוץ והדרכה לזוגות צעירים ועוד. היא הגורם המוסמך היחידי שאמור לתת מענה לתושבים שנמצאים תחת הפיקוח שלה.

מתוך דבריה של מעיין (אחותה של מ'): "היום אחרי חמישה חודשים הבטיחו לי שיגיע כדי שאקח את תעודת הנישואין והוא כמובן לא הגיע. נסעתי לשם סתם בעודי מתקשרת אליו מספר פעמים הוא אומר שהוא נמצא ובעצם לא היה". "גם לי לפני חמש שנים היה סיפור אתו. הוא לקח לי כסף עבור שירותו כרב בחתונה ואמר שלא שילמנו לו ודרש כסף נוסף". לטענתה של מעיין, רק לאחר שהפוסט הכה גלים ביישוב, ציון התקשר לזוג יבואו לקחת את תעודת הנישואין.

תגובות הגולשים לפוסט:

"גם אנחנו מנפגעי "הרב" ציון (אבוי לנו רב שכזה). רדפנו אחריו בשעתו כפי שתיארת ופעם אחת כשטען שהוא "בתפילה" מישהו עדכן אותי שהוא בדיוק נכנס לביתו. המתנו לשווא. הוא עוסק בעיקר במכר של מכוניות (סוחר) ושירותי הדת שהוא אמור להעניק הם בגדר המלצה בלבד עבורו בקיצור, האדם האחרון שאפשר לכנות בתואר רב".

"אני יכול לומר שכאשר הייתי צריך שירות ממחלקת הדת קיבלתי שירות טוב אדיב ומידי למרות שהגעתי שלא בשעות קבלת הקהל, אלא בפנייה טלפונית מהמקום".

"חברה טובה שלי שיושבת כרגע ממש לידי הזמינה אותו לפני כשבוע להספיד את אימא שלה בבית העלמין (אזכרה) שריינו עם אדון ציון ולמרבה הפלא... כבוד הרב לא הגיע...לא ענה לטלפון ...מזל שרב אחר היה בנמצא ועזר להם לערוך את האזכרה."

"אתם מדברים רע על האדם הכי נדיב ונעים הליכות! היושר והאמיתיות שיש בו, העזרה לשם מצווה שהוא עוזר לאנשים מטוב ליבו ובלי שום תמורה".

תגובת שמואל עוגן, ממונה המועצה הדתית גן יבנה: "בעלה של המתלוננת הגיע היום למועצה הדתית וציון קיבל אותו. התוכן לא נכון ולא מדויק. יש קבלת קהל בכל יום בשעות 9:00-12:00 ובמקרים מיוחדים גם בשעות הערב. אין דבר כזה שהמשרד סגור בשעות הפעילות. בעלה הגיע לפני שעה וחצי ולא בשעות קבלת קהל ובכל זאת התקבל ברוח טובה ובברכה. אצלנו נותנים שירות לכל תושבי גן יבנה ומחוץ לגן יבנה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה