8 שוהים בלתי חוקיים נתפסו סמוך לגן יבנה

$(function(){setImageBanner('6e941f2c-bf02-43ec-a47f-a51dbb697f1e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

האם יש לתושבי גן יבנה סיבה להתחיל לחשוש? במסגרת מבצע רחב היקף של המשטרה לאיתור שב"חים, נתפסו ביומיים האחרונים 8 שוהים בלתי חוקיים במספר יישובים הסמוכים לגן יבנה. המשטרה בתגובה: "פעילות אינטנסיבית לאיתור שוהים בלתי חוקיים ואלו המסייעים בידם, תימשך ככל שיידרש במטרה להגן על הציבור ולהגביר את תחושת הביטחון"

צילום: Pixabay

אתמול 6.8 יום ראשון, במהלך פעילות שוטרי הסיור הרגלי באשדוד, אותר שוהה בלתי חוקי בן 22, תושב נזלת עיסא שבגזרת איו"ש, המועסק בשיפוץ דירה ברחוב מקלנבורג בעיר. בחקירה טען החשוד ששכח את אישור השהייה שלו בבית, אך, מבדיקה שנערכה במסוף התגלה כי אין ברשותו אישור שהייה בתחומי מדינת ישראל. לשאלת השוטרים מדוע טען שיש לו אישור ענה החשוד: "אני חייב להתפרנס".

החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. יחד עמו עוכבו שני חשודים נוספים בחשד כי העסיקו את השב"ח בשיפוץ דירות. השניים בגילאי 37 ו-44 תושבי באקה אל-גרביה בצפון הכחישו בחקירה את המיוחס להם ובסיום החקירה שוחררו בתנאים מגבילים.

וזה לא הסוף. הבוקר אותרו ונעצרו שישה שב"חים תושבי עזה שנותרו ללון בעיר אשקלון. במהלך חיפוש במבנה שברחוב אלי כהן, כשצו בית משפט בידם, איתרו שוטרי הסיור 6 שוהים בלתי חוקיים, תושבי עזה בגילאי 50-60, כשהם לנים במקום ללא אישורי שהייה כמתחייב. אחד החשודים הציג לשוטרים אישור שהייה לשעות היום בלבד אך, ללא אישור לינה בתחומי מדינת ישראל. כל החשודים עוכבו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

בפעילות נוספת של המשטרה בעיר קריית גת, אותר שוהה בלתי חוקי, שעל פי החשד, נכנס לארץ עם אישור מזויף.

 "פעילות אינטנסיבית לאיתור שוהים בלתי חוקיים ואלו המסייעים בידם, תימשך ככל שיידרש במטרה להגן על הציבור ולהגביר את תחושת הביטחון. לא אחת אותם שב"ח מעורבים בפלילים ובפח"ע. מיטב כוחותינו עוסקים לילות כימים במשימה להגן על האזרח, לאתר את המעורבים בשב"ח ואחרים", נמסר מהמשטרה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה