היא משלנו: המתחרה מגן יבנה שזכתה במדליית כסף ותשתתף באליפות אירופה

$(function(){setImageBanner('d360dad3-6301-4f3f-862c-f35d72f50867','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שוש כחלון, מבית הספר לג'ודו "האתלט" בגן יבנה, זכתה אתמול במדליית כסף, בתחרות שהתקיימה במסגרת הסבב האירופאי ברומניה, אחרי שניצחה בשני קרבות. הדבר מקנה לה כניסה לאליפות אירופה שעתידה להתקיים כבר בספטמבר הקרוב

צילום: מועדון "האתלט"

שוש כחלון מגן יבנה, השתתפה בתחרות הג'ודו בקטגוריית ג'וניור נשים עד גיל 21 במשקל כבד של 78 ק"ג ומעלה. התחרות התקיימה אתמול בעיר ארד שברומניה. שוש זכתה במדליית הכסף לאחר 3 קרבות, אשר במהלך הקרבות כחלון נוצחה על ידי יריבה מקרואטיה, בשל ניקוד נמוך וגברה, על שתי יריבות מרומניה באיפון.

עצם הזכייה במדליה זיכתה אותה בכרטיס הכניסה להשתתף באליפות אירופה. התחרות לזכייה באליפות אירופה עתידה להתקיים בסלובניה כבר בחודש ספטמבר הקרוב.

שוש בת ה-19 היא בוגרת של בית אפל. בימים אלו היא משרתת בצה"ל והינה חיילת בודדה. היא קיבלה הכרה של ספורטאית פעילה ומתאמנת בגן יבנה במועדון "האתלט" של המאמן עובד אזולאי כבר 6 שנים. היא זכתה השנה במכבייה במקום שני באליפות ישראל.

 צילום: ביה"ס לג'ודו "האתלט"

תגובתו של המאמן עובד אזולאי: "שוש זכתה בתחרות ברומניה שהינה חלק מהסבב האירופאי. הקריטריון להשתתף באליפות אירופה הינו לקבל לפחות מדלייה באחת מתחרויות הסבב. במהלך השנה הספורטאים שעמדו בקריטריון הישראלי והצטרפו לנבחרת ישראל יצאו ללא פחות מ-4 תחרויות בסבב האירופאי כדי לזכות במדליה שתאפשר להם את זכות הכניסה לאליפות אירופה.

שוש זכתה ב-2 מדליות בתהליך הזה. במדליית ארד באליפות ביוון ואתמול זכתה במדליית כסף ברומניה. שוש מתחרה במשקל הכי כבד של הבנות, 78 ק"ג ומעלה ותחרות המטרה שלה הינה אליפות אירופה שתתקיים בספטמבר בסלובניה.

המאמן עובד אזולאי, האחראי על האימונים של נבחרת הג'ודו והבעלים של מועדון "האתלט", הינו מאמן ג'ודו בכיר, בעל חגורה דאן 6. הוא ניהל וריכז קורסי מדריכים ב"ווינגייט" במשך 19 שנים ואף היה מעביר הרצאות בג'ודו ובתורת האימון. עובד הכשיר את רוב המאמנים הצעירים והבוגרים שמאמנים היום בארץ, חלקם אף הגיעו להישגים ברמה הארצית והבינלאומית. לפני שנתיים, החליט עובד לצאת לעצמאות מוחלטת ופתח את ביה"ס "האתלט" בקניון גן יבנה. ביה"ס הגיע לשלל הישגים לאורך השנים, ביניהם אליפויות ישראל. חברי הנבחרות מטעם המועדון זכו ב-21 מדליות באליפות ישראל, מתוכם 4 מדליות זהב ו-6 מדליות כסף.

מועדון "האתלט", בניהולו של המאמן עובד אזולאי, הוקדם בשנת 2015 (עד אז היה מאמן ג'ודו באכסניה של המתנ"ס) והינו מרכז לחוגי ספורט והכשרת ספורטאים מקצועיים. במקום ישנם בין היתר חוגים כמו: ג'ודו, אימוני כושר פונקציונאליים לנוער ובוגרים, התעמלות קרקע ואקרובטיקה ועוד. במועדון "האתלט" מכשירים ספורטאים תחרותיים עם הישגים לאומיים ובינלאומיים בנבחרות במגוון רחב של גילאים. מתוך הנבחרת של הבוגרים, בה משתתפת גם שוש, ישנם 6 מתחרים שהם גם בנבחרת ישראל.

מערכת חדשות גן יבנה.נט מאחלת לשוש ולשאר חברי נבחרת הבוגרים הצלחה באליפות אירופה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה