בונים סוכה? חלוקת סכך בחינם לתושבי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('bb7e86c8-6f97-4e6a-860d-6c1eddd52f2c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מועצת גן יבנה מחלקת סכך לתושבים לרגל חג הסוכות וממשיכה במבצע לגיזום מבוקר של ענפי הדקלים. בכך, היא גם שומרת על הסביבה וגם מזכה את התושבים בגן יבנה במצוות הישיבה בסוכה. המוקדים המרכזיים לחלוקת הסכך מפורטים בהמשך הכתבה

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

השבוע מועצת גן יבנה, באמצעות מחלקת שפ"ע, ממשיכה במסורת שהחלה לקיים לפני כמה שנים, גיזום מבוקר של עצי הדקל הרבים המצויים בגנים הציבוריים ולאורך צירי התנועה הראשיים, ריכוז כפות התמרים שנגזמו במקומות מסודרים ומתן אפשרות לכל התושבים, לבוא ולאסוף ענפים לצורך הקמת הסוכה. 

את הגיזום המבוקר מבצע קבלן גינון מוסמך, שיודע על האופן בו יש לבצע את החיתוך, כדי שהדקלים במרחב הציבורי יתחזקו ויתחדשו. "חיתוך ענפים שלא באופן מקצועי בידי מומחה, פוגע בדקלים. במצב זה קיים חשש שיתנוונו וחלילה אף ימותו. לכן, חובה לבצע את הפעולה באמצעות קבלן הגינון שבשירות המועצה המקומית", מסביר חיים אדרי מנהל מחלקת שפ"ע.  

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

כפות דקלים והענפים רוכזו במשך שלושה ימים רצופים – מראשון שאחרי יום כיפור ועד יום שלישי השבוע, בשני מוקדים מרכזיים: ברחבה הסמוכה לכיכר "זמיר" מול ביה"ס "מכבים" ובחניית המרכז המסחרי בשכונת נאות המכבים.

"כבר כמה שנים שהמבצע מצליח", אומר חיים אדרי. "תושבים הפנימו שאפשר לקיים שתי מצוות במקביל:  גם לשבת בסוכה וגם לשמור על רשות הרבים. אנחנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לתת שירות לתושבים ואם אנו גם מזכים אותם במצוות. מי ייתן שתמיד נזכה להיות בצד הנותן", מסכם חיים אדרי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה