לא תאמינו היכן תושבת גן יבנה מצאה את גור החתולים הזה

$(function(){setImageBanner('6bd3ca2f-d3e7-4611-9e17-f4d8389eb03a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני כשבועיים, במהלך טיול בשביל "הידידות" ביישוב, תושבת גן יבנה שמעה יללות של גור חתולים. יחד עם בני משפחתה היא יצאה למסע איתור בעקבות הגור המיילל. לא תאמינו היכן היא מצאה אותו

צילום: דורית גורודצקי

לפני כשבועיים, יצאה דורית גורודצקי יחד עם משפחתה לטיול עם הכלבים שלהם בשביל הידידות, שנמצא ברחוב צהל ביישוב, כשלפתע הם שמעו יללות של גור חתולים. הם התחילו לחפש אותו בשיחים ובסביבה הקרובה וגילו שהיללות מגיעות מפח אשפה ציבורי שנמצא באזור.

הם התחילו להוציא דברים מהפח עד שלבסוף מצאו בתוך שקית קניות, 2 גורי חתולים, אחד מהם היה חי ואחיו השני, נמצא מת. דורית שהייתה נסערת מהידיעה שאדם יכול לעולל דבר כזה לבעל חיים, העלתה פוסט לרשת החברתית כדי להעלות את המודעות לנושא הדאגה לבעלי החיים וגם כדי ליידע את התושבים על המקרה. בימים אלה היא מטפלת בגור במסירות ומחפשת לו משפחה מאמצת שתוכל לגדל אותו כראוי.

הפוסט של דורית-

מתוך הפייסבוק

דורית גורודצקי, תושבת גן יבנה מזה 20 שנה, מתגוררת ביישוב עם בעלה ושלושת ילדיה. דורית עובדת כמורה בבית הספר "בן גוריון" בגן יבנה ובין היתר אחראית על פינת החי של בית הספר.

פינת החי בבית הספר הוקמה לפני כ- 4 שנים, כשהמטרה מאחוריה הינה להעביר מסר של דאגה ואכפתיות כלפי בעלי החיים וטיפול בהם. בנוסף לכך, דורית עובדת עם הילדים בטיפול רגשי באמצעות בעלי חיים. לה בעצמה יש מגוון של בעלי חיים אותם היא מגדלת יחד במסירות בעזרת משפחתה. יש לה  3 חתולים, 3 כלבים ,תוכים ואוגרים.

המסר של דורית אליכם: "אנחנו הורים לילדים ומהווים דוגמא לדור העתיד ולכן עלינו ללמד אותם ערכים של אהבה ודאגה לבעלי החיים. הילדים רואים אותנו ועלינו להוות דוגמא, שיהיה לנו אכפת מהחיות ומבני האדם".

נתקלתם במקרה דומה ולא ידעתם למי לפנות? מוזמנים לכתוב לנו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה