בביה"ס נעמי שמר מציינים את יום הזיכרון לרצח רבין בסימן- "איזה מדינת ישראל את/ה רוצה"?

$(function(){setImageBanner('784b8df3-be0b-47b5-83b1-38f446340caf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לקראת יום הזיכרון ה-22 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, ציינו בבית הספר התיכון אורט ע"ש נעמי שמר את האירוע באופן שונה

צילום: תיכון אורט ע"ש נעמי שמר

לקראת יום הזיכרון ה-22 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, נערך ביה"ס התיכון אורט ע"ש נעמי שמר לציין את האירוע באופן שונה. על מנת שהתלמידים יחוו את האירוע בצורה משמעותית יותר, החליטו בבית הספר לתת להם לקחת חלק בבחירת התכנים ובבניית הפעילות לזכרו.

הפעילות תוכננה כך שתעסוק  בשאלה:  "איזו מדינת ישראל את/ה רוצה"? זאת כדי להתמודד עם עמדות ותפיסות שונות ביחס לדמותה של מדינת ישראל ולאופייה.

את הנושא החשוב והמורכב הזה, בחרו להציג תלמידי כיתה י"ב: עדי מרגלית, תומר יוסף, מאיה עטיה ובר זוהר לפעילות "דרך העיניים שלהם כתלמידים", באופן שיעורר דיון פורה בקרב חבריהם. התלמידים והתלמידות בנו את הפעילות בצורה של דיון, תוך התמקדות בכרזה שהופצה ובסרטון שעסק בנושא.

 במהלך השבוע שקדם ליום הזיכרון, העבירו לכל כיתות התיכון את הפעילות שבנו, תוך שהם נעזרים במחנכי הכיתות ששיתפו עמם פעולה בהעברת הפעילות החשובה. מתגובות התלמידים והמורים עולה, כי הפעילות הייתה מוצלחת ומעניינת והשיגה את המטרה – הובלת התלמידים לחשיבה פנימה ולפיתוח דיון מעמיק בסוגיה החשובה.

צילום: תיכון אורט ע"ש נעמי שמר

בנוסף לזה, נערכה בבית הספר פעילות המשך, אשר הועברה על ידי המחנכים בשיעורי החינוך במהלך יום הזיכרון עצמו והיוותה סיכום ועיבוד של הפעילות שהעבירו התלמידים.

תגובת פנינה גלס, מנהלת תיכון אורט נעמי שמר: "אנו מאמינים כי הדרך הזו תגרום לנוער (שנולד לאחר הרצח) להמשיך לעסוק בנושאים שהרצח מעלה ולחשוב מה עלינו לעשות כדי לחיות בחברה טובה ובריאה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה