מי הרס את מגדל השמירה ההיסטורי בגן יבנה?

$(function(){setImageBanner('4af1b688-8f14-4572-bbc3-41c31b34bfd0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

איך מגדל השמירה מערבי, אחד מסמלי ההיסטוריה והעבר של גן יבנה, פשוט נעלם מפני הקרקע ביום בהיר אחד? שאלה טובה. תגובת המועצה: "המועצה ניסתה גם היא לבדוק מיהו הגורם העבריין שעשה מעשה חמור ונפשע זה, ללא הצלחה, תלונה הוגשה במשטרה"

צילום: מתוך אתר המועצה המקומית גן יבנה

מגדל השמירה הוא אחד מסמלי ההיסטוריה של גן יבנה וטמונות בו שנים רבות של זיכרונות ורגעים חשובים שוותיקי היישוב ישמרו כל חייהם. מהמגדל היו מתצפתים על תושבי היישוב שהיו עובדים בשדות ובכל בעצם מגנים על חיי התושבים ביישוב. התקשורת בין שבעת המגדלים שהיו פזורים באזור היישובים הסובבים את גן יבנה וביצרון, שאחד מהם הוא מגדל השמירה המערבי שבגן יבנה, היו בעיקר על ידי אותו ומסרים שהעבירו בימים ובלילות.

לפני שנה וחצי, ביום בהיר אחד, גילו התושבים שהמגדל פשוט נעלם ונעקר מהמקום בו היה כאילו לא היה שם מעולם.

פנינו אל המועצה בשאלה לאן נעלם מגדל השמירה וזאת הייתה לשון התגובה: "מועצת גן יבנה מייחסת חשיבות רבה למורשת הישוב וסממניו. בשעתו פעלה לגידור המגדל ולתיעוד שלו. למרבה הצער הגידור נפרץ והמגדל נהרס בידי גורם לא-ידוע, לפני כשנה וחצי. למשטרה הוגשה תלונה בדרישה לאתר את העבריין ולמצות עמו את הדין.  המועצה ניסתה גם היא לבדוק מיהו הגורם העבריין שעשה מעשה חמור ונפשע זה, ללא הצלחה".

כעת נשאלות השאלות למי המגדל הישן כל כך הפריע שהוא הרגיש צורך להזיז או להרוס אותו? ואיך זה שלא נמצאו עד היום האשמים והנושא לא עלה כלל לכותרות עד עכשיו? כפי שאתם רואים ישנן הרבה שאלות שנותרו ללא מענה וכבר שנה וחצי שחסר לנו מגדל ואף אחד לא נתן את הדעת על כך. נותר לנו רק לקוות שהסוגיה תיפתר בקרוב.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה