יום עצוב בביה״ס שח״ר: המורה האהובה הלכה לעולמה

$(function(){setImageBanner('a599f9cc-15c1-48bd-827f-6e2cf154e56a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"יהי זכרה ברוך": לאחר מאבק ממושך במחלה, ורדה חן נכנעה לה. דווקא בחג האורים, האור בבית הספר שח״ר באשדוד כבה. העמיתים לעבודה והתלמידים מתקשים לקבל את העובדה שאיבדו אישה מדהימה ומורה מקצועית לאנגלית

 ורדה חן ז"ל

היום, אחרי מאבק ממושך במחלה הקשה, ורדה חן שהייתה לאשת חינוך מוערכת כמורה לאנגלית, הלכה לעולמה כשהיא רק בת 53.

רק לפני שבע שנים משפחת חן שכלה את בנם, כפיר, באסון הכרמל. משפחת חן היא בין המשפחות הוותיקות בגן יבנה וזו לא הפעם הראשונה שהשכול פוקד את המשפחה. לפני שבע שנים נספה בנם כפיר ז״ל באסון הכרמל, כשהוא בן 35 בלבד. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים קטנים יחד עם הורים וחמישה אחים, ביניהן ורדה.

עמיתיה של ורדה, מעידים על אשת מקצוע שהובילה דורות של תלמידים להישגים גבוהים תוך מסירות ואהבה לתלמידים ולמקצוע. רמי רחמים כהן, מנהל בית הספר שח״ר, מספר בכתבה לאשדוד-נט: ״ורדה הייתה מורה מוערכת ומקצועית שהובילה דורות של תלמידים להישגים גבוהים ביותר באנגלית. כביטוי להערכת מקצועיותה עסקה ורדה בהנחיית מורים עמיתים לאנגלית ממחוז הדרום ואף הומלצה ע״ח מפקח בית הספר מר מיכאל פיקאר לקבלת תואר ׳מורת המאה׳. ורדה הייתה בין החלוצות לשלב תקשוב בהוראת האנגלית להעצמת חווית הלמידה והגברת ההישגים״.

ורדה חן הותירה אחריה שלושה ילדים ונכדה. הלווייתה התקיימה היום בבית העלמין חצור, בסמוך לגן יבנה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה