סעודת מלכים: מימונה 2018

$(function(){setImageBanner('5f9de10c-b725-4990-978f-65f80a1867c0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול אחרי שהשבת יצאה וחג הפסח הגיע לסיום, ברחבי הארץ אלפי אזרחים חגגו את המימונה. בגן יבנה משפחת סוויסה לאחר הכנות רבות פתחה את דלתות ביתם לאורחים שהגיעו לחגיגות ויחד איתם אורח הכבוד- ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו

אתמול בערב חגיגות המימונה התחילו באופן רשמי. יחד עם כל החוגגים בגן יבנה הגיע לחלוק כבוד גם ראש הממשלה ורעייתו בבית משפחת סוויסה ביישוב.

ראש הממשלה הודה למשפחת סוויסה על האירוח החם, ״תודה למשפחת סוויסה שפתחתם בפנינו את ביתכם ותודה לכל החברים והחברות שנמצאים כאן איתנו הערב. אנחנו הולכים יחד שנים רבות, ויפה לראות כל הערב גם צעירים וצעירות. אתם מבטאים תמיכה אדירה בי, בשרה, בתנועה שלנו ובמדינה שלנו״.

צילום: דיווחי לכיש

יחד עם זאת ראש הממשלה דיבר על ההתפתחות האדירה במדינת ישראל בשנים האחרונות במגוון רחב של נושאים: ״המדינה שלנו היא פלא. היום כולם רואים את זה. היא מדינה מחוזרת, מעצמות ויבשות - ולא רק בגלל המופלטות הנפלאות. גם, גם בגללן״.

נתניהו מוסיף: ״כל אחד יודע את זה ומרגיש את זה, כשיוצאים לחו״ל וחוזרים לארץ ורואים את הפיתוח, הכבישים, ההצלחה הגדולה. אין זה אומר שאין אתגרים בפנינו, אנחנו רואים אותם גם בימים אלה. וקודם כל אני מצדיע כאן לחיילי צה״ל ששומרים עלינו כל הזמן. הם שומרים עלינו גם מפני אלה שמתחזים כביכול לדבר בשם זכויות אדם, כשהם מחזיקים דגל נאצי. הנה האמת במערומיה. הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים. אנחנו לא ניתן להם, אנחנו נעמוד איתן״.

צילום: דיווחי לכיש

לסיכום ראש הממשלה אמר: ״נשמור על הארץ שלנו, נמשיך לבנות אותה יחד עם כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל שמקובצים כאן סביב השולחן הזה וסביב שולחנות רבים. אנחנו מאמינים בעם שלנו, אנחנו מאמינים בדרך שלנו. אני גאה בכם. נמשיך לעשות ביחד למען נצח ישראל. חג שמח, תרבחו ותסעדו!״.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה