זוכרים את רועי אלפי

$(function(){setImageBanner('ca1f037f-8548-44d6-b865-7acfe4b9fb5b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מרוץ גן יבנה לזכר רועי אלפי ז"ל יוצא לדרך זו השנה החמישית ביום שישי 4.5.18

משפחת אלפי

כבר חמש שנים שלמעלה מאלף איש משתתפים במרוץ לזכר בן היישוב שנפל בשנת 2013 בעת פעילות מבצעית. ממש כפי שהיה, אוהב ספורט ואנשים, מתכנסים החברים הקרובים, המשפחה ועמם מאות רבות מבני היישוב כדי לקיים מרוץ בן שלושה מקצים, לפגוש זה את זה ולזכור את רועי. מאחורי המרוץ המתקיים ללא תשלום עומדים הרבה אנשים טובים ובראשם החברים הטובים של רועי ומשפחתו הקרובה. לולא הרתמות מלאה של גורמים רבים כמו עסקים וגופים שונים בקהילה המעניקים ערך מחודש למילה אהבת חינם לא ניתן היה לקיים את המרוץ הכה חשוב הזה. בין הנרתמים השנה, מועצת גן יבנה על מחלקותיה השונות. מחלקת ספורט ונוער, מחלקת בטחון ופיקוח, מחלקת תברואה, חינוך, דוברות ועוד. על הייעוץ הביטחוני מנצחת חברת "פוזנר ייעוץ בטיחות", עוד תורמות בנדיבות למרוץ חברות "אסלי עמוס", רשת אורט וביניהם "אורט נעמי שמר" ו"אורט רבין" בית הספר בו למד רועי. על הקצב והמוסיקה מנצח די ג'יי איתי בן סימיור (המלווה את המירוץ מיומו הראשון  ולקח חופשה מיוחדת מהצבא כדי להשתתף בו ) חברת "סייבר ארק" אבטחת מידע וכמובן בנות מאמא נט האלופות המקומיות וקבוצת המופת "המנכ"ליות" המתנדבות תמיד בלב פתוח ורחב. ההירתמות הפעם קורית בהובלתה של עמר דוד מגן יבנה ויוזמת הקהילה הארצית שירה קשת, במסגרתה תגענה למרוץ עשרים מחברות הקבוצה מכל רחבי הארץ אשר ידאגו בין יתר פעילותם גם לכיבוד ביום המרוץ.

 המרוץ פתוח לכולם. במעמד ההרשמה יוענקו לרצים ערכות הכוללות: חולצת דרייפיט עם כיתוב המרוץ ומספר ובאפים למניעת זיעה.

המרוץ כאמור פתוח לכולם וכולל 3 מקצים:

מקצה אדום 10 ק"מ תחרותי

מקצה כחול 5 ק"מ תחרותי

מקצה ירוק 3 ק"מ עממי

השנה, ניתן יהיה להתפעל מפריחה קסומה בשדות הסמוכים ליישוב הנכללים במסלול המרוץ.

 

לפרטים והרשמה מומלץ להיכנס לאתר המרוץ.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה