תלמידי אורט ע"ש רבין יצאו למסע זהות, ערכים ושורשים

$(function(){setImageBanner('119ea78d-0703-45fb-bcd5-ccf01111dd35','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המסע לירושלים נמשך שלושה ימים וכלל מגוון חוויות ופעילויות שלימדו את התלמידים על ההיסטוריה והמורשת של ירושלים בעבר, הווה ועתיד.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

תלמידי שכבת כיתות י' בבית הספר אורט על שם 'רבין' יצאו למסע ערכי ומיוחד בשם "על חומותייך ירושלים". במהלך המסע, שנערך בהובלת הצוות החינוכי ובראשו הרכז, ליאור גדסי, למדו התלמידים על ההיסטוריה והמורשת של ירושלים בעבר, בהווה ובמבט לעתיד.

 

המסע נפתח בצעידה של התלמידים מכיוון הסטף אל עבר עין כרם והר הרצל, כאשר בדרכם הם מקשיבים לסיפור עלייתם ארצה של יהודי אתיופיה. המוטו שליווה את אותו יום הוא המאמץ לעלות לירושלים. את הלילה העבירו התלמידים באוהלים בחניון ציפורי, בישלו את ארוחת הערב במתכונת 'מאסטר שף' וערכו סעודה גדולה. ביום השני התקיים מסע אל העבר כאשר התלמידים ערכו סיור בעיר דוד, השתתפו בסינון עפר ארכיאולוגי בעמק צורים ובעיר דוד וקיימו מעגלי שיח.

 

היום השלישי למסע עמד בסימן ירושלים בהווה והוא כלל סיור בשכונת מוסררה, וסביב לחומות ולשערי העיר העתיקה. בהמשך קיימו ביקור במוזיאון אסירי המחתרות ופגישה מרתקת עם אדם חרדי כדי להמחיש את מורכבותה של ירושלים והפסיפס האנושי הרב גוני החי בה. ביום הרביעי למסע יצאו התלמידים למסע אל העתיד של ירושלים והחלו את היום במעגלי שיח בכותל ומעגל שירה משותף לכל תלמידי המסע, סיור במוזיאון ישראל. בסיום היום יצאו התלמידים לבית יד בן צבי בו ערכו טקס סיום המסע. היה זה מסע מרגש וחוויתי .

 

מנהלת בית הספר מרי  שפונט: "מסע על חומותייך" הינו הוא מסע ערכי מרגש שמחבר את תלמידנו אל זהותם, לירושלים בירתנו הנצחית. הבחירה של בית הספר בתוכנית המסע הינה חלק מתוכנית הלימודים והנחלה  של חזון בית הספר . המסע הינו אבן דרך ערכית בחינוך למנהיגות אישית וחברתית שאנו מטפחים בבית הספר"

 

.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה