בית הספר "נופי מולדת" הגיע לשיא...

$(function(){setImageBanner('9d2c6d10-5107-4918-929d-852cba0fac34','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאות הורים, תלמידים, אנשי צוות חינוכי ונציגי המועצה לקחו חלק ביום שיא קהילתי בבית הספר נופי מולדת

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 ביום ראשון (6.5) התקיים בבית הספר היסודי 'נופי מולדת' יום שיא קהילתי, לסיכום תהליך של למידה משמעותית בנושא 70 שנים למדינת ישראל.

במסגרת יום השיא, התקיימו מספר פעילויות והופעות כגון תערוכת מסיכות, מחזמר שבו הופיעו כלל ילדי בית הספר ושירה בציבור משיריו של עוזי חיטמן ז"ל. תלמידי בית הספר קיבלו מסכה לבנה וחלקה אותה הם היו צריכים לעצב לאחר תהליך חקר שביצעו בנושאים שנבחרו כגון: יצירה ישראלית, אישים, נופים ואתרים, כוחות הביטחון, אוכל, קיבוץ גלויות והמצאות ישראליות. הילדים קיימו תהליך חקר משפחתי במסגרתו בחרו נושא והציגו אותו באמצעות עיצוב מסיכה שהוצגה בתערוכת "ישראל 70 פנים לה".

לאחר הסיור בתערוכה ההורים צפו במופע מחזמר שנכתב במיוחד עבור יום השיא, בהשתתפות כל תלמידי בית הספר. העלילה של המחזמר מתרחשת בגן יבנה, בבית ספר 'נופי מולדת', כאשר המורה שולחת את הילדים לעבודת חקר בנושא הקמת המדינה ומה היה כאן לפני כן. הילדים הולכים לביתם של סבא וסבתא אשר מתגוררים בגן יבנה ללמוד ולשמוע על מה שהתרחש. סבא וסבתא מגוללים בפני הילדים את סיפורה של המדינה ע"י שירים, ריקודים והמחזה עוצרת נשימה של הילדים. את המחזמר חתמה מחרוזת שירי ארץ ישראל מרגשת שבה הופיעו ורקדו כלל תלמידי בית הספר וריגשו את הקהל.

לקראת סיום האירוע הופיע הזמר אמיר שרייבר בשירה בציבור של שירי עוזי חיטמן עליו חקרו ולמדו תלמידי בית הספר מהלך השנה כחלק מתכנית ייחודית של בית הספר על יוצרים ישראלים. הערב היה מרגש, ערב ישראלי, שורשי, אשר וקהילתו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה