שניר קליין מאורט "נעמי שמר" עושה כבוד לישראל בעולם!!!

$(function(){setImageBanner('b95a5c2a-9b7a-4cd3-b26c-d378aff16119','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שניר קליין מגן יבנה נבחר למצטיין הארצי של פרויקט ההסברה באמצעות הרשתות החברתיות

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מערכת החינוך בגן יבנה זכתה בגאווה גדולה כאשר שניר קליין, תלמיד כיתה י"א 7 מבית הספר אורט על שם 'נעמי שמר' נבחר למצטיין הארצי של פרויקט ההסברה Eye2Israel. שניר קיבל את תעודת ההצטיינות בטקס מכובד להענקת הפרסים שנערך בנתניה תחת השם - ״הכוכבים של אורט״.

שניר משמש זו השנה השנייה כרכז צעיר בתכנית למסבירים צעירים  ויחד עם עוד 25 בני נוער הם דנים בנושאים חשובים, מייצרים חומרי הסברה ועובדים על מנת להראות את פניה היפות של מדינת ישראל ברחבי העולם באמצעות הרשתות החברתיות. לדברי רכזת Eye2Israel בבית הספר אורט על שם 'נעמי שמר', הגברת יעל שלומוביץ, שניר פועל מתוך תחושת שליחות למדינה ומגלה יכולת מנהיגות, יוזמה אישית ומסירות רבה בהובלת הפרוייקט והדרכת ה״מסבירים הצעירים״.

שניר עצמו מספר על כך שהפעילות השנה הייתה עבורו חוויה מעצימה במיוחד, ״אני מרגיש שבמהלך השנה הפרויקט עזר לי לגדול כבן אדם, החל מהסמינר בתל אביב בתחילת השנה, בו הכרתי חברים חדשים וקיבלתי ידע רב בנוגע להסברה. בהמשך, דרך המפגשים החודשיים עם הרכזים הצעירים מכל הארץ וכלה בפעילויות ההסברה עם ״המסבירים הצעירים״, הפעילות של Act.il, הפקת הסרט וימי השיא בבית הספר. כדי לעשות זאת, הייתי צריך ללמוד איך לנהל לוח זמנים צפוף, לדעת איך לדרבן אנשים לפעול ואיך לקדם בעצמי את מה שחשוב לי. באופן אישי, אני חושב שהחברים החדשים והמיומנויות שרכשתי יעזרו לי לא רק במסגרת הפרויקט, אלא בחיים בכלל״.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה