"גדשה הסאה!" אהרון דרור מצטרף לראשי רשויות נוספים הקוראים לפרק את תאגידי המים לאלתר

$(function(){setImageBanner('5c6f8c05-1756-402d-a410-b3540da11299','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום ראשון הקרוב, יופיע ראש המועצה אהרון דרור בפני ועדת הכלכלה של הכנסת וביחד עם ראשי רשויות נוספים יקרא לפירוק תאגידי המים ולפירוק "מי יבנה" בפרט והחזרת הסמכות לטיפול בנושא תשתיות המים והביוב למועצה

בפוסט נוקב שהעלה לפייסבוק, מספר אהרון דרור על הקשיים שמערים תאגיד "מי יבנה" על תושבי היישוב:"חשוב לציין כי הקמת תאגיד "מי יבנה" נכפתה עלינו ולא רק שלא שיפרה את השירות לתושבי גן יבנה אלא להיפך, התאגיד גורם לנזקים כבדים לשגרת חייהם של תושבי גן יבנה ולמועצה. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

דוגמא לכך הן העבודות שמבצע התאגיד ברחוב החשמונאים אשר התעכבו והתארכו ללא הרף וגרמו עוגמת נפש גדולה לתושבים. בנוסף, ביצע התאגיד עבודות בניגוד להוראות והנחיות המועצה. המועצה מתכוונת לתבוע פיצויים בגין נזקים אלו. 

דוגמא נוספת הן העבודות ברחוב דוד המלך אשר בניגוד להבטחת התאגיד כי יתארכו בעוד כחודשיים לכל היותר, הן ממשיכות להיגרר תוך גרימת עיכובים. תושבי הרחוב זועמים על כך ובצדק רב."

כאמור, ביום ראשון, יתייצב אהרון דרור לצד עמיתיו ראשי רשויות נוספים מרחבי הארץ הקוראים לפרק את תאגידי המים אשר הפכו לנטל על הציבור והרשות ובמקום לתרום להתנהלות יעילה של משק המים ולבצע עבודות תשתית ביעילות ובמהירות הם הפכו לגוף בזבזני ובירוקרטי הפוגע בגלגלי העשייה ברשות ובתושב. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה