תלמידי כיתה יא 7 באורט ע"ש רבין , זכו באות מורשה בעקבות פעילותם למען ניצול שואה תושב גן יבנה

$(function(){setImageBanner('bba88bba-df65-4a83-ba38-943a60b5de11','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גאווה גדולה!!! תלמידי כיתת יא 7 בבית הספר אורט רבין, זכו בפרס אות מורשה ליהדות על פעילותם המיוחדת

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

פרס אות מורשה ליהדות ניתן לכיתת י"א 7 בבית הספר על הפעילות שקיימו במהלך השנה למען ניצול השואה בגן יבנה, מר יצחק פיש. תרומה לקהילה היא ערך מוביל בבית הספר וכיתה י"א 7 בולטת בעשייה חברתית והתנדבותית.

הכול החל בשיעור חינוך שהעביר המחנך, ערן רוזן, לתלמידי הכיתה שעסק במצבם הכלכלי הירוד של מרבית מניצולי השואה שחלקם אף מגיע לפת לחם. התלמידים הזדעזעו מצפייה בכתבה שעסקה בנושא וביקשו לדעת כיצד הם יכולים לסייע ולו בדרך הקטנה ביותר. המחנך סיפר להם על ניצול שואה בגן יבנה, בעל חנות בגדים קטנה במרכז המסחרי. תלמידי הכתה החליטו באופן עצמאי על איסוף כספים מתלמידי הכיתה, קניית בגדים מחנות של ניצול השואה ותרומת הבגדים למען משפחות נזקקות בגן יבנה בתיווכה של המחלקה לשירותים קהילתיים.

אות מורשה ליהדות עוסק בדיוק בתהליך שנעשה בכתה, כלומר כיצד על ידי לימוד בכתה של המורה, גרם לתלמידים להסקת מסקנות ויציאה לפעולה.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני מברכת ומוקירה את פועלם של ערן רוזן רכז מעורבות חברתית, ותלמידי יא 7  ולכל שעשו במלאכת הנתינה היפה הזו. בפעילות שבאה מהלב ונגעה בלב. מצבם העגום של ניצולי השואה הוא בבחינת נושא שיש לשים אותו על סדר היום ויש לשקוד על עזרה ותרומה לניצולי שואה. אנו בבית ספר מעודדים את תלמידנו לקחת חלק בפעילויות של תרומה ונתינה .אני גאה מאוד בפועלם ואין ראויים לקבלת האות מטעם מורשה. מעשיהם הולמים את הייחודיות הבית ספרית "ממנהיגות אישית למעורבות חברתית" יישר כוח וכל הכבוד!!".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה