מחזור ה' בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר סיים את לימודיו במופע מרגש

$(function(){setImageBanner('d91514a9-af29-45d0-85e0-00469c2d1f66','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום רביעי האחרון 6.6 התקיים מופע הסיום של בוגרי מחזור ה התלמידים המוכשרים כתבו את המופע אשר בוים על ידי רועי מרדכי אכן, ערב בלתי נשכח

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

התלמידים עבדו על מופע הסיום במשך החודשים האחרונים יחד עם במאי המופע רועי מרדכי. התלמידים העלו רעיונות, כתבו, עיבדו וליטשו כל סצנה וסצנה עד להשגת התוצר המוגמר – מופע יפהפה שאותו הציגו על הבמה.

לקראת המופע נעשתה גם עבודה כוריאוגרפית והקלטה של שירים, שחלקם הגדול נכתב על ידי התלמידים. ההכנות לקראת המופע היו מאתגרות במיוחד וכללו חודש של חזרות בין מבחנים שנמשכו לעיתים עד השעות הקטנות של הלילה מאחר והתלמידים היו צריכים להתכונן לבחינות, מתכונת ומשימות סוף שנה.

הרצון של התלמידים היה להפיק מופע שמסכם וכולל את ההווי והפעילות של המחזור לאורך שלוש השנים האחרונות, תוך כדי שזירתו בקונספט מרענן שיחבר בין הקטעים השונים. בסופו של דבר, אחרי סיעור מוחות של צוות הכתיבה הנושא "סוגרים את מחזור ה'" נבחר והעבודה החלה.

רועי, במאי האירוע מסכם: "נהניתי לעבוד עם התלמידים שהביאו עימם רעיונות מרעננים לנושא של מופע הסיום, העבודה שלי כבמאי לא הייתה קלה, להכין שכבה שלמה למופע שכזה דרשה המון מאמץ גם ממני וגם מהתלמידים, אך בסופו של דבר, התלמידים נתנו מעצמם והתוצאה הייתה מופע מעניין וטוב".

בר פינקר, תלמיד השכבה וחלק מצוות היגוי המופע הוסיף: "מעורבות התלמידים בכתיבת המופע הייתה מלאה, ביחד עם רועי הצלחנו ליצור רעיון שאליו נכנסו הקטעים שבחרנו, ששיקפו את שלוש השנים בתיכון. עבדנו קשה מאוד ותמרנו בין כל דרישות הלימודים לבין חזרות ארוכות, ולבסוף היה מופע מדהים".

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה