3 מתחרים – 3 מדליות: כבוד וגאווה לנציגי גן יבנה באליפות ישראל בגראפלינג

$(function(){setImageBanner('785550d2-45c4-4e7d-bfe2-aee56765d527','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאליפות ישראל בגראפלינג, שנערכה ביום שישי האחרון במרכז לידר, בגני תקווה יצאו מגן יבנה, 3 נציגים חדורי מטרה. השלושה, המתאמנים באקדמית אביסרור MMA-האתלט, חזרו עם 3 מדליות, המון סיפוק ומלאי גאווה

דויד אביסרור

גראפלינג הוא כינוי כללי לספורט הכולל כמה קטגוריות (יכולות, אמנויות לחימה וספורט לחימה) שמטרתן ביסוס יתרון גופני בטכניקות שאינן טכניקות של הכאה. אמנויות הלחימה בהן גראפלינג תופס חלק מרכזי הן ג'ו ג'יטסו, היאבקות, ג'ו ג'יטסו ברזילאי, אמנויות לחימה משולבות וג'ודו והוא כולל בתוכו טכניקות של ביסוס עמדת שליטה גופנית, בריחים, חניקות, היחלצות והכנעות.

כאמור, השלושה: אריאל לישה, עדן סין איציק ועמית סוסיד, יצאו לאליפות ישראל בגראפלינג חדורי מטרה וחזרו עם 2 מדליות זהב ומדלית כסף אחת.

אריאל לישה – זכה במקום הראשון במדליית זהב במשקל עד 46 ק"ג.

עדן סין איציק – זכה במקום הראשון במדליית זהב במשקל עד 49 ק"ג.

עמית סוסיד - זכה במקום השני במדליית כסף במשקל עד 56 ק"ג.

 דויד אביסרור

דויד אביסרור

דויד אביסרור

דויד אביסרור

דויד אביסרור המאמן הגאה כתב: "כבוד ענק לאקדמיה שלנו אביסרור MMA-האתלט ולגן יבנה היום יצאנו 3 מתחרים וחזרנו עם 3 מדליות ומלא גאווה  מאליפות הגראפלינג ."

"תודה לצוות האתלט מיכל ועובד אזולאי שנתנו לנו כל מה שצריך בכדי להגיע מוכנים לתחרות, תודה לאדי בוסקילה על העזרה בפינה, תודה לכם ההורים על האמונה שלכם בי להוביל את ילדיכם לתחרויות ולהישגים, תודה לספורטאים שלא מפסיקים למלאות אותי בגאווה, הם מלאי חוסן וביטחון ומבחינתי מדליית זהב כסף או ארד היא מדליית ניצחון, ותודה אחרונה להשם יתברך שזיכה אותי בתלמידים/לוחמים כאלה"  הוא הוסיף.

דויד אביסרור

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה