מסיבת בריכה מקפיצה נערכה לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם

$(function(){setImageBanner('86d3e865-ed3e-4893-a9e6-e1b783f5edf7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מסיבה שכולה לב אחד גדול נערכה בברכת גן יבנה ביום שני (2/7) המסיבה הופקה בשיתוף פעולה עם תושבים מתנדבים, מועצת גן יבנה והמתנ"ס וכן קבוצת מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים הנותנים מעצמם למען הקהילה כל השנה כשאת המסיבה הקפיצו DJ איתי בן סניור הצעיר והמוכשר וקרן הליצנית המופלאה שביחד עם בנה דניאל שימחו את המשתתפים במגוון פעילויות והפתעות

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בשעות אחר הצהריים הגיעו אל מתחם הבריכה עשרות משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים תושבי גן יבנה. המשתתפים נהנו מהפעלות מים מיוחדות, משחקי שולחן, דוכני מזון, מתוקים, מגוון פירות, פיצות שתייה ועוד. בין המתנדבים היו גם DJ  איתי בן סניור הצעיר והמוכשר שהנעים את זמנם של המשתתפים וקרן אהרון (קרן הליצנית) שיחד עם בנה דניאל, שימחו את המשתתפים במגוון פעילויות מקפיצות ומתנות שוות במיוחד.

במהלך האירוע ציינו במנהיגות ההורים שנת פעילות שלישית וביקשו להודות: "לראש המועצה, דרור אהרון, למנהל מחלקת החינוך, רחמים שרים, להנהלת המתנ"ס, להנהלת מחלקת הרווחה ולכל מי שהייתה לו נגיעה בהצלחת הגשמת החזון של מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים". עוד הוסיפו כי: "אנו רוצים להודות לחברי הצוות אשר לא התייאשו והיו הכוח המניע, לריקי כהן, לסימונה כהן, לליאת בן אבו, מיכל מליק, שרון ברוך, דורית שטורם ואסתר רבייב, לעליזה רכזת לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד".    

.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה