פרק חדש ביחסים? שר התחבורה ערך סיור ופגישת עבודה מחויכת ביישוב

$(function(){setImageBanner('4353db97-88d9-4f92-a326-7c7f14fc98da','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר שנתפס בחוג בית מטעם ירון ניסים במערכת הבחירות הקודמת, כשהוא מבקר את התנהלות ראש המועצה וטוען לחוסר קידום התשתיות התחבורתיות מצידו, הגיע אתמול השר לביקור וסקירה על הנעשה בתחום התשתיות והתחבורה כשראש המועצה מעלה בפניו את הצרכים הדחופים ביישוב והוא מצידו מתרשם מהנעשה ביישוב והכל באווירה מחויכת ואוהדת

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ביום שלישי (10.7) התקיימו סיור ופגישת עבודה בלשכת ראש המועצה עם שר התחבורה והשר לענייני מודיעין, ישראל כ"ץ, ואנשי משרדו.

הביקור החל בפגישת עבודה משותפת יחד עם השר ואנשי משרדו בלשכת ראש המועצה. במהלך הפגישה סקרו קברניטי המועצה בפני השר את העשייה הנעשית ביישוב בתחום התשתיות והתחבורה והעלו בפניו צרכים של גן יבנה בתחום זה. בין היתר, דובר על פיתוח צירי התנועה הראשיים בדגש על מחלף גן יבנה, כביש היציאה הצפוני החדש ותחנת הרכבת, סלילת שבילי אופניים, הקמת מעגלי תנועה ושיפור הדרכים הקיימות. בסיום הישיבה נערך טקס גזירת סרט לרגל תחילת העבודות על כביש היציאה הצפוני של גן יבנה בהשתתפות שר התחבורה, ראש המועצה ובכירים נוספים.

השר התרשם מהעשייה בתחום, סיפר על תכניותיו של המשרד להקמת המחלף בכניסה לגן יבנה ואמר כי יבחן מספר אפשרויות לשיתוף פעולה בין אנשי המשרד והמועצה. עוד הוסיף שר התחבורה כי "ניכר שמועצת גן יבנה מקיימת עשייה ענפה בתחום התחבורה והתשתיות. אני בטוח כי לאחר סלילתו של כביש הגישה הצפוני החדש ליישוב, בתוספת התכנית שלנו לפיתוח צירי התנועה הראשיים ביציאה מגן יבנה, תשתנה התמונה ויינתן פתרון הולם לעומסי התנועה באזור כולו". בסיום הביקור הוחלט להדק את שיתוף הפעולה בין המועצה לבין משרד תחבורה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה