שישי אישי והפעם עם עו"ד מוטי יוסף

$(function(){setImageBanner('201d9413-d36e-482a-8995-4cf47edebd58','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שאלון אישי וכמעט לא פוליטי עם המתמודד לראשות המועצה המקומית גן יבנה

מוטי יוסף פייסבוק

עו"ד מוטי יוסף, בן 47, 22 שנים במקצוע, בעל משרד עורכי דין, מתגורר עשרים שנה בגן יבנה. אשתו גלית, ילידת המקום (וגם אביה יליד המקום מ-1937), אב לארבעה. 

איך היה השבוע שלך?

"כמו בכל שבוע, אני נהנה לסגור את השבוע בימי שישי עם הפעילים שלי למינגלינג על כוס קפה בארומה, נהנים מהחברות שהיא הרבה מעבר לפוליטיקה ובראש ובראשונה זו חברות נטו. השבוע שלי היה אינטנסיבי כמו כל השבועות מאז תחילת המסע שלי לראשות המועצה. אני עובר בית בית מחלק פליירים(אנשים לא תמיד מזהים אותי התחלתי את הדרך שמנמן עם חמישה קילוגרמים יותר אני ממליץ לכל מי שרוצה לרזות לרוץ לפוליטיקה) ונהנה מהמפגשים האישיים עם האנשים".

מה היה הכי טוב בשבוע שלך?

"במסע הזה אני מגלה את האנשים של גן יבנה ונהנה שאנשים אומרים לי שהפכתי מפלקט לאדם אמיתי שפוגש אותם למפגשים מרגשים אחד על אחד. אני מרגיש שהמסע הזה הפך אותי לאדם יותר טוב שלמד להקשיב ולא רק לדבר"

מה היה החלק הפחות טוב בשבוע שלך?

" החלק בו אני מגיע מותש הביתה אחרי יום שהיו בו מצד אחד דיונים וריצות בעבודה ומצד שני מירוץ לראשות. הילדים ואשתי כבר ישנים מזמן ואני, שקמתי מוקדם לפניהם והולך אחריהם לישון מרגיש שאני מפספס אותם. אני איש משפחה לפני הכל ואם גלית אשתי לא היתה נותנת לי את האישור לרוץ אני לא הייתי עושה זאת. התא המשפחתי חשוב לי יותר מהכל. "

מה אתה הכי אוהב ביישוב?

"את האנשים. אני מגיע מקרית עקרון ובאתי אחרי אשתי לגן יבנה ובעשרים השנים שאני כאן אני פשוט נהנה לפגוש אנשים, לדבר אתם יש פה אנשים נפלאים"

מה היית משפר בגן יבנה?

"דבר אחד שהייתי משנה הוא הפילוג שקיים פה. קיימת לצערי מחנאות בין התושבים אני חושב שזו גדולה של כל ראש עיר או מועצה לדעת לחבק גם את המתנגדים וזו מטרה ענקית שיכולה רק להיטיב עם יישוב כי בסופו של דבר לכולנו יש מטרה אחת והיא שיהיה לנו טוב במקום בו אנחנו חיים ומגדלים ילדים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה