400 תלמידי כיתות ה' משתתפים במפעל לימוד השחייה בגן יבנה
אגף הספורט במועצה המקומית גן יבנה ממשיך לקדם אורח חיים בריא ובטיחות במים באמצעות לימודי שחיה לתלמידי כיתות ה' מכלל בתי הספר ביישוב
שיעורי השחייה התחילו בחודש יוני, בבריכה הצמודה למתנ"ס וימשיכו בספטמבר בבריכת הקאנטרי. קייטנת שיעורי השחיה מעניקה לתלמידים הזדמנות לרכוש מיומנויות שחייה חשובות, לשפר את הביטחון העצמי במים ולהכיר כללי בטיחות מצילי חיים. במפעל משתתפים כ-400 תלמידים ותלמידות, הנהנים מהדרכה מקצועית ומותאמת לגילם.
באגף הספורט מדגישים כי לימוד שחייה הוא הרבה מעבר לפעילות ספורטיבית – מדובר במיומנות חיים חיונית התורמת לבטיחות, לבריאות ולפיתוח תחושת המסוגלות האישית של הילדים.
"אנו מודים לצוותי בתי הספר, למדריכי השחייה, לליאור מהבריכה להורים ולכל השותפים לעשייה על שיתוף הפעולה והמחויבות להצלחת התוכנית", נמסר מהמועצה המקומית גן יבנה.
