7 עמדות מפעם (דפיברילטור) חכמות של מד"א הוצבו במועצה המקומית גן יבנה

$(function(){setImageBanner('99076dc3-9529-4bd6-9bbc-505b453ef8e3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כ-8,000 מקרי מוות מתרחשים בישראל מדי שנה כתוצאה מדום לב. ביצוע פעולות החייאה הכוללות שימוש במכשיר מפעם ע"י עובר אורח המהווה את החוליה הראשונה בשרשרת הצלת החיים עד להגעת הפרמדיקים למקום - מגבירה את סיכוי ההישרדות של המטופל. לאחרונה, הוצבו ברחבי המועצה גן יבנה 7 עמדות מפעם (דפיברילטור)

בהמשך לדיווחנו מהשבוע שעבר, בדבר תחילת פרוייקט הצבת מכשירי מפעם (דפיברילטור) ברחבי הישוב, אנו שמחים להודיע, כי על פי דוברות מד"א, הסתיים הפרוייקט המבורך, ו 7 מכשירי המפעם כבר מוצבים במקום שיועד להם.

מדוברות מד"א נמסר כי: "7 עמדות המפעם החכמות, שהוצבו במסגרת שיתוף פעולה של מגן דוד אדום והמועצה המקומית, נפרסו במרחב הציבורי בגן יבנה ומיועדות להציל חיים במקרה של דום לב במרחב הציבורי."

בדוברות מד"א פרטו את מיקום המכשירים ברחבי הישוב: "המפעמים שהוצבו ברחובות החשמונאים, הרצל, איריס, הגיבורים, רחל המשוררת, נתן אלטרמן וגלבוע מחוברים למאגר המידע הארצי של מד״א ובעזרתם יוכל כל עובר אורח להציל חיים."

והוסיפו: "7 עמדות המפעם החכמות שנרכשו ע״י המועצה המקומית והוצבו בגן יבנה מצטרפות לאלפי מכשירים נוספים שכבר הוצבו ברחבי הארץ ע״י מגן דוד אדום. בשיתוף מרכז השלטון המקומי ומפעל הפיס, הוצבו מכשירי מפעם גם ב-600 מדוכני מפעל הפיס ברחבי הארץ."

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון: "מדובר בפרויקט שמשמעותו היא חד משמעית - הצלת חיי אדם. הפרויקט להצבתם של הדפיברילטורים החדשים במרחב הציבורי בגן יבנה נעשה בשיתוף פעולה עם מרחב לכיש במד"א והוא מצטרף לפרויקט משותף נוסף שלנו להקמת תחנת מד"א חדשה ומשודרגת בגן יבנה למען בריאות התושבים שמסתיימת בימים אלה ממש. אני רוצה להודות לארגון מד"א על הפעילות המשותפת ועל השדרוג העצום בשירות למען תושבי גן יבנה".

מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי: "אנו מודים למועצה המקומית גן יבנה ולעומד בראשה על שהציבו בחשיבות עליונה את ערך הצלת החיים. בעזרתם אנחנו חונכים בימים אלו הצבת מכשירי מפעם (דפיברילטור). אנו מברכים על היוזמה ועל הצבת המפעמים אשר יסייעו לתושבים להפוך טרגדיה לנס בעת מקרה חירום."

מצילים חיים ב-3 צעדים פשוטים: התקשרו מיד 101, בצעו לחיצות חזה וחברו את המפעם (דפיברילטור)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה