בשורה לתושבי אשדוד והסביבה: כללית ובית החולים הציבורי אסותא אשדוד חתמו על הסכם שיתוף פעולה

$(function(){setImageBanner('1c540570-1563-41b5-8167-2c7b8e0e2c63','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

הסכם חדש לשיתוף פעולה בין כללית, הקופה הגדולה במדינה ובית החולים הציבורי אסותא אשדוד, בית החולים החדש בישראל, להרחבת השירותים הרפואיים לתושבי אשדוד והסביבה.
מר ארז לוי מנהל מחוז מרכז כללית: "אנו מחויבים להרחבת השירותים ללקוחותינו ולהגדיל את אפשרויות הבחירה לצד שיפור בזמינות ובנגישות לשירותים רפואיים"
ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח:"צעד נוסף בהפיכת ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד לאחד מביה"ח הטובים במדינה"

ביום חמישי האחרון (23.2) נחתם הסכם למתן שירותים בין הנהלת "כללית מחוז מרכז" להנהלת ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, במסגרת ההסכם, יוכלו לקוחות כללית תושבי אשדוד והסביבה להנות מהיצע רחב של שירותים רפואיים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד.
צילום דודי לזר
ההסכם נועד לתת מענה לתושבי האזור בשיפור הזמינות והנגישות תוך הרחבת אפשרויות הבחירה של המטופלים.
ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "מדובר בבשורה של ממש עבור ציבור רחב שמהיום יכול גם הוא להנות ממיטב הרופאים והשירות הרפואי אותו יודע ביה"ח להעניק למטופליו, לצד זאת, מדובר בבשורה גם עבור ביה"ח והאנשים המרכיבים אותו, שכן הסכם זה מביא לידי ביטוי את המקצועיות חסרת הפשרות אותה חרטנו על דגלנו. החל מהיום, שעריו של ביה"ח פתוחים בפני כלל מבוטחי הקופות בישראל, זהו צעד נוסף בהפיכתנו לאחד מביה"ח הטובים בישראל" עוד אמר ד"ר ברנבוים: "אני מבקש להודות להנהלת כללית בכלל ולמר ארז לוי מנהל מחוז מרכז, בפרט, על האמון שנותן בנו. כולי תקווה כי זהו צעד ראשון מיני רבים של שיתוף פעולה בין הגופים"
מימין ארז לוי מנהל מחוז כללית. משמאל ארז ברנבוים מנהל בית חולים אסותא אשדוד
מר ארז לוי מנהל מחוז מרכז כללית: "אני מברך על הרחבת שיתוף הפעולה עם ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, דבר שיאפשר למבוטחי הכללית באשדוד והסביבה זמינות שירותים טובה יותר לצד מגוון רחב יותר של שירותים בבית החולים" עוד מוסיף לוי כי: "החתימה על ההסכם מעידה על חיזוק הקשר בין מחוז מרכז כללית לביה"ח אסותא אשדוד וכי חלק מרופאי ביה"ח ישתלבו במרפאות הקהילה של כללית בעיר אשדוד ובסביבה, צעד זה יעמיק את רצף הטיפול וישפר את זמינות השירותים עבור המטופלים"
צילום דודי לזר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה