החופש הגדול – העת לבילויים עם הנכדים

$(function(){setImageBanner('3b5f56c9-e129-4d65-81b7-4edfb9a411e9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

כבכל שנה מחדש, החופש הגדול המתמשך דורש יצירתיות מיוחדת וגיוס כל משאב וקרוב משפחה מזדמן, לשירותי שמרטפות וזמן איכות עם הילדים, שיאפשר להורים העובדים לצלוח את הקיץ בשלום, ללא ייסורי מצפון וללא איום הפיטורין בשל היעדרות מתמשכת מן העבודה.

Pixabay

סבא וסבתא הם אחד הפתרונות הנוחים ביותר בנמצא, כאשר חופשת הקיץ מהווה הזדמנות מצוינת לחיזוק הקשר בין דור גיל הזהב לעוללים הצעירים, ללא תיווך הוריהם. למרות שהצורך המקורי הוא לפני הכל שמרטפות, ישנן כיום לא מעט פעילויות פנאי לגיל השלישי אותם יכולים כמעט כל סבא וסבתא לחוות עם הנכדים, בהתאמה לכל הגילאים, במטרה לייצר זמן איכות אמיתי עם חוויות משותפות.

ריכזנו עבורכם כאן מספר אפשרויות בולטות ומתאימות לבילויי קיץ משותפים עבור הסבים והסבתות עם הנכדים הקטנים:

  • מוזיאון ותערוכות - סבא וסבתא שייכם לדור בו מוזיאונים היוו בית לתרבות וללמידה גם יחד. הדור הצעיר מקבל את הידע שלו מעולם המדיה הזמין והמהיר ופחות חשוף למוזיאונים כמקום בילוי ופנאי. עם זאת, חשיפה למוזיאונים בהתאמה לתחומי העניין וגיל הילד עשויה לחשוף בפניהם עולם מרתק ולייצר חוויה משותפת ובלתי נשכחת. בחודשי הקיץ במוזיאונים רבים מקדישים תצוגות המותאמות לילדים, על פי תחומי העניין ובדרך חווייתית ומהנה.

  • טיולי צילום - לילדים בגיל המתאים טיולים אשר מטרתם תיעוד וצילום בטבע עשויים להיות חוויה של ממש. ניתן להקדים לטיול שיעור הדרכה על המצלמה הביתית ואפילו לחקור יחד את אפשרויות הצילום בטלפון הסלולארי וכן להגדיר מראש את אזור הטיול ואת היעדים אותם תרצו לצלם. לאחר הטיול ניתן לשבת יחד, לערוך את התמונות, להשוות בין תמונות של אתרים זהים בעיניים שונות ואף לעצב אלבום למשפחה כולה.

 

  • שיעור בטכנולוגיה – מרבית הילדים בימנו שולטים היטב ברזי הטכנולוגיה הרבה יותר מהוריהם, וסבא וסבתא בוודאי נשארו מאחור. הציעו לילדים לפתוח יחד פרופיל אינסטגרם או פייסבוק משפחתי, ללמד אתכם להוריד אפליקציות ובמידה וסבא/סבתא מטבעם טכנולוגיים ושולטים במדיה לקחת על עצמכם פרויקטים מתקדמים יותר דוגמת פתיחת בלוג משותף, ערוץ יוטיוב ועוד.

 

  • טיולים מאורגנים - ישנם לא מעט טיולים מאורגנים ברחבי הארץ המשלבים תכנים ופעילויות לסבים והסבתות יחד עם הנכדים. טיולים אלה יכולים להיות טיולים בטבע, טיול לירושלים, טיולים לגנים הלאומיים השונים ועוד. בטיולים כאלה יכירו הנכדים ילדים נוספים עמם יוכלו לבלות, וסבא וסבתא ייהנו מחברת בני גילם ללא צורך לנהוג או לתכנן מסלולים ופעילויות.

 

  • מתחמי ספורט - לילדים המחוברים לספורט ישנם לא מעט מתחמי ספורט מקורים וממוזגים המציעים פעילות אתגרית מלהיבה דוגמת מתחמי נינג'ה, מתחמי קפיצה, מתחמי טיפוס ועוד. לסבא וסבתא ימתין במקום לרוב מזנון ממוזג כאשר כל שיצטרכו הוא לצלם מעת לעת ולהפיק מעצמם קולות התפעלות לביצועים הייחודיים של הנכדים.

 

  • סדנת שף - הפעילות המסורתית והאהובה ביותר הוא בישול או אפייה משותפים לסבא וסבתא ולנכדים. קבעו תפריט מראש, ערכו יחד קניות בהתאמה וכנסו למטבח ליצירת פיצות, עוגות וזיכרונות משותפים ומהנים.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה