היעדים הפופולאריים והשווים ביותר במקסיקו

$(function(){setImageBanner('871f7b6b-f8d4-40db-aa63-84a6fbf761c5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

אם אתם מחפשים את היעד המדהים ביותר לטיול, אין ספק שכדאי לכם לבחור במקסיקו. מקסיקו היא ארץ שמצויה בחלק התחתון של יבשת אמריקה הצפונית שופעת האטרקציות. ניתן למצוא בה תרבות לטינית תוססת, אתרי טבע מדהימים וכן ערים גדולות שבהם יש לא מעט מוקדי עניין.

pixabay

מקסיקו רלוונטית לכל סוג של חופשה, החל מחופשה רומנטית ועד לחופשה משפחתית עם הילדים. על אף שמדובר על מדינה רחבת ידיים המחולקת לאזורים שונים, בכל עיר גדולה יש שדה תעופה, כך שאם אתם מסתמכים על טיסות לא תהיה לכם בעיה לבקר במגוון אזורים שונים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתכירו את כל היעדים שכדאי מאוד לבקר בהם במקסיקו.

קנקון

יעד פופולארי ביותר שלא כדאי לכם לוותר עליו הוא כמובן קנקון. מצויה בתחומי חצי האי יוקטן לצד הים הקריבי. מדובר על אחת הערים המובילות ביותר עבור נופש קריבי בכל אזור מרכז וצפון אמריקה. היא מלאה בבתי מלון ובמתחמי נופש מפנקים כאשר חלקם מיועדים לאנשי האלפיון העליון בלבד וחלקם לכל סוגי הנופשים. בקנקון ניתן למצוא חופי רחצה מדהימים, חיי לילה תוססים ומגוון רחב של אטרקציות שלא כדאי לכם לפספס, כאשר אחת מאותן אטרקציות היא מועדון הקונגו בונגו שבו מתקיימות מדי לילה מגוון רחב של מסיבות נוצצות הכוללות שתייה, מוזיקה ומופעים.  תוכלו גם לבקר באי הסמוך לקנקון הקרוי איסלה מוחרס ובו תמצאו מגוון מלונות ואתרי נופש.

סן קריסטובל

מדובר על עיר אשר אם תהיו במרכז שלה תרגישו שהיא ממש כמו עיירה קולוניאלית קטנה, נעימה והיסטורית. היא יושבת במרכז של מדינת ציאפס ההררית אשר במזרח מקסיקו בגובה של 2100 מטרים מעל פני הים. מזג האוויר בה מתון עד קריר בניגוד לשאר מקסיקו שמזג האוויר בה חם ולח. ניתן למצוא בה מרכז תיירותי ותרבותי, מדרחוב ארוך ויפה במרכז העיר, מסעדות ברים, מועדני הופעות שבהם מופיעים הרכבים מוזיקליים וזמרים מקומיים וכן ניתן לצאת לסיורים עם בני המאיה.

פלנקה

יעד נוסף שאסור לכם לפספס הוא העיר העתיקה בפלנקה. מדובר על אחד מאותם שרידים מעטים יחסית אשר נותרו באזור מרכז וצפון אמריקה לציוויליזציית המאיה המפוארת ששלטה באזור בין המאה ה3 למאה ה9 לספירה טרם הגיעו האירופאים לאזור. ניתן למצוא בפלנקה מגוון מבנים אשר נשמרו בצורה טובה מאוד. בכדי להבין את המשמעות ההיסטורית של פלנקה כדאי מאוד לבחור בסיור מודרך על ידי מדריך שמכיר היטב את המקום.

המרכז ההיסטורי של מקסיקו סיטי

כדאי מאוד לבקר בעיר הבירה המקסיקנית שהיא מטרופולין אדיר בגודלו. לא כדאי לחשוש להגיע למקסיקו סיטי רק בשל העובדה שהיא גדולה שכן, ניתן להנות בה מאור תיירותי נעים ומוסדר. בלב המרכז ההיסטורי יושבת כיכר החוקה שהיא הכיכר הענקית המרכזית וההומה של מקסיקו סיטי. במרכז הכיכר מונף דגל גדול מאוד של המדינה ומסביב לכיכר ניתן למצוא שפע של אטרקציות לרבות המוזיאון הלאומי של מקסיקו ועוד.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה