הרפתקה מיוחדת במינה: פלא חי פותח את שעריו לקהל הרחב בשבתות ובחול המועד פסח

$(function(){setImageBanner('7bf5df9a-0b36-4a22-8bcc-50ef6ca8a2f3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

החל מ- 06/04/24 פל"א חי יהיה פתוח בשבתות ובחול המועד פסח מהשעה 10:00-16:30. פל”א חי אשדוד הוא ביתם של מגוון בעלי חיים שיתפסו את דמיונכם ואתכם ביראת כבוד. במקום תוכלו לפגוש צבים ענקיים, אלפקות ידידותיות לגלות את עולמם המרתק של הזוחלים, ולקבל מבט מקרוב על בעלי חיים מדהימים. כמו כן, תוכלו ללמוד על בתי הגידול, התנהגותם ומאמצי השימור שלהם, וכך תצרו זיכרונות בלתי נשכחים תוך כדי אינטראקציה איתם בסביבה בטוחה וחינוכית

קרדיט: תיירות אשדוד פל"א חי

פל"א חי אשדוד הוא יעד ייחודי ומרגש בו תוכלו להתרשם מקרוב ממגוון בעלי חיים מדהימים, מזוחלים, בעלי כנף ועד אלפקות מלכותיות. תוכלו לפגוש כמה יצורים יוצאי דופן, ולעבור חוויות מסוגים שונים:

קרדיט: תיירות אשדוד פל"א חי

חוויות חינוכיות

פל”א חי אשדוד הוא לא רק מקום לכיף, אלא גם הזדמנות ללמידה ייחודית לחובבי בעלי חיים בכל הגילאים. הצוות מלא הידע והמקסים שלנו מחויב לספק חוויות חינוכיות אינפורמטיביות ומרתקות המקדמים מודעות ושימור חיות הבר. מסיורים מודרכים ומפגש עם בעלי חיים ועד לסדנאות ופעילויות מעשיות, תהיה לכם הזדמנות להעמיק את הידע שלכם על החיות המדהימות הללו וחשיבותן בעולמנו.

קרדיט: תיירות אשדוד פל"א חי

כיף משפחתי

 פל”א חי אשדוד הוא יעד מושלם ליום כיף משפחתי! הביאו את הילדים שלכם ותנו להם לצאת להרפתקה מרגשת כשהם לומדים על בעלי חיים מרחבי העולם. עם מגוון פעילויות, כולל צפייה בהאכלה של בעלי החיים, אזורי ליטוף ומשחקים חינוכיים, ילדים בכל הגילאים ייהנו מביקור יוצא דופן וטיול משפחתי בלתי נשכח שייצור זיכרונות לכל החיים.

https://visit.ashdod.muni.il//כרטיסים תוכלו לרכוש בקישור המצורף:  

שימו לב: אין כניסה לבעלי חיים מלבד כלב שירות בהצגת תעודה

 קרדיט: תיירות אשדוד פל"א חי

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה