חוזרים למסיכות? הנחיות חדשות של משרד הבריאות בעקבות התפשטות הקורונה

$(function(){setImageBanner('5a77a9bc-af98-42ce-92fc-ccbf1323566b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

לאור ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה וברקע הפיכתה של אשדוד לעיר אדומה, משרד הבריאות מפרסם המלצות וקורא לציבור להפעיל שיקול דעת בנוגע לעטיית מסכה, בעיקר במקומות סגורים. פיתחתם תסמינים? בצעו בדיקה והימנעו מחשיפה לאחרים

צילום ארכיון: אשדוד נט

על אף שאנו מנהלים שגרת יום רגילה ללא הגבלות, הקורונה חוזרת לכותרות עם התפשטות מחודשת של הנגיף בכל רחבי הארץ ובעיר אשדוד שהספיקה לבינתיים להפוך אדומה - אך למרבה המסל ללא החמרה במצב החולים. 

על רקע ההתפרצות המחודשת, במשרד הבריאות מפרסמים המלצות לציבור כיצד להתנהג בימים אלו. 

"ישראל מתנהלת כיום בשגרה מלאה, ללא הגבלות (למעט חובת עטיית מסכה בקופות חולים ובמרפאות ובמגע עם מטופלים) ואנחנו רוצים לשמור על כך" - נמסר. "המשמעות היא שעל כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אחריות אישית ולהישמר, גם אם אין זו "חובה". 

להלן המלצות משרד הבריאות:

עטיית מסכה - צעד פשוט שמצמצם הדבקות, ואנחנו ממליצים להפעיל שיקול דעת ולעטות כשצריך, בעיקר במקומות סגורים, תחבורה ציבורית ובמפגשים עם מבוגרים וקבוצות סיכון.

לאוכלוסיות סיכון אנחנו ממליצים להמשיך ולעטות מסכה בחללים סגורים, גם אם אין זו חובה.

לא מרגישים טוב? יש לכם תסמינים? עשו בדיקה והימנעו מחשיפה לאחרים. במקרה שאתם מאומתים – אנא הקפידו להשלים את ימי הבידוד לפי הנחיות משרד הבריאות.

חיסונים נגד קורונה - יעילים, בטוחים ומצילים חיים. למבוגרים ולקבוצות סיכון חשוב במיוחד להיות מחוסנים בתוקף.

עברנו לשלב שבו אנחנו חיים חיי שגרה לצד הנגיף – אך הנגיף לא מתחשב ברצונות שלנו ולחיות לצד הנגיף אין פירושו לחיות כאילו אין נגיף. שמרו על עצמכם ועל הסובבים אתכם - למען הבריאות והשגרה שלנו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה