טיפים שיספקו לכם מוטיבציה לשמור על כושר

$(function(){setImageBanner('72ef22a9-dccc-4fd9-ab63-34b1ee359308','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

סוזן בוורמן, דיאטנית מוסמכת ומומחית לתזונת ספורט, הרבלייף מעניקה טיפים לשמירה על הבריאות והכושר הגופני

יחצ

 

  1. שיפור בריאות הלב - פעילות אירובית מועילה לבריאות הלב. הלב הוא שריר, והפעלה מאומצת שלו מספר ימים בשבוע מסייעת בשיפור תפוקת הלב. פעילות אירובית קבועה תוכל לסייע בהאטת קצב הלב במנוחה ובשמירה על בריאותכם בטווח הארוך.
  2. מראה עור זוהר -ביצוע פעילות גופנית מגביר את זרימת הדם בגוף. הזוהר המיוחד והבריא שלאחר האימון אולי לא ילווה אתכם לאורך כל היום, אבל תרגישו ותיראו במיטבכם גם לאורך זמן.
  3. שיפור היציבה- פעילות גופנית קבועה מאפשרת לכם להיות מודעים יותר ליציבה ם. ככל שתחזקו את הביטחון העצמי ותשפרו את המודעות לתנועה, תהיו מודעים יותר למה שמרגיש נכון יותר לגוף. עמידה בכתפיים שמוטות תהפוך לזיכרון רחוק. כבונוס נוסף, יציבה נכונה תגרום לכם להיראות גבוהים יותר.
  4. הקלה בכאבים- האם אתם סובלים ממפרקים כואבים ונוקשים כתוצאה מישיבה ממושכת? תנועה בתדירות גבוהה יותר תסייע בהקלה על הנוקשות. ברגע שתהיו בתנועה באופן קבוע, תוכלו לשפר את טווח התנועה, והתנועות שתבצעו בחיי היום-יום תהפוכנה קלות יותר לביצוע.
  5. שיפור הרכב הגוף- כאשר פעילות גופנית הופכת לחלק מאורח החיים , מתחילים להבחין בשינויים במראה ובהרגשה. עודפי השומן שייעלמו והעלייה במסת השריר הרזה ישפרו את המראה ויסייעו לגוף ם להיות יעיל יותר בשריפת קלוריות; אדם שיש לו אחוז גבוה של מסת שריר רזה ישרוף יותר קלוריות במנוחה בהשוואה לאדם במשקל זהה שיש לו אחוז שומן גבוה יותר.
  6. שיפור במצב הרוח- פעילות גופנית תוכל לגרום להרגשת אושר. אחת הסיבות לכך היא שבזמן הפעילות הגוף משחרר כמות מוגברת של אנדורפינים, הורמון האושר הטבעי של הגוף. אתם תרגישו מאושרים ומסופקים יותר כי אתם מטפלים טוב יותר בגוף שלכם.
  7. שליטה טובה יותר במשקל- פעילות גופנית עשויה לסייע במניעת עלייה במשקל ובשמירה על המשקל שירד. כאשר עוסקים בפעילות גופנית, שורפים קלוריות. ככל שהפעילות תהיה אינטנסיבית יותר, כך תוכלו לשרוף יותר קלוריות.
  8. עלייה ברמות האנרגיה- פעילות גופנית סדירה תסייע בשיפור כוח השרירים והסיבולת. כאשר אתם מתאמנים, הגוף חייב לספק חמצן וחומרים מזינים לרקמות כדי לאפשר למערכת הקרדיווסקולרית לעבוד ביעילות רבה יותר. כאשר הלב והריאות עובדים ביעילות רבה יותר, יש יותר אנרגיה לביצוע המשימות היום-יומיות.
  9. שיפור בתפקוד המוח- פעילות גופנית קבועה עשויה לסייע בשיפור תפקוד המוח. מחקרים מוכיחים שפעילות אירובית יכולה לגרום לייצור תאי מוח חדשים (נוירוגנזה) ולשפר את ביצועי המוח הכוללים. מחקרים מצביעים על כך שאימון עוצמתי עשוי גם לשפר את רמות ה-BDNF (גורם נוירוטרופי מוחי) בגוף. BDNF נמצא כבעל השפעה חשובה על בריאות המוח, והוא מסייע בקבלת החלטות ובשיפור יכולות הלמידה.
  10. הפחתת מתח- פעילות גופנית עשויה לשמש הסחה זמנית ממתח יום-יומי. כאשר עוסקים בפעילות גופנית, בדרך כלל לא חושבים על טרדות היום-יום. לקיחת פסק זמן מהיום העמוס כדי להתמקד בעצמנו עשויה להפחית את תחושת המתח ולסייע גם בהפחתת משקל, במיוחד מכיוון שרבים מאיתנו אוכלים מזון לא בריא בניסיון להתמודד עם מתחים.
  11. היכרות עם אנשים חדשים- פעילות גופנית מספקת הזדמנות ליצירת אינטראקציה חברתית שעשויה להיות חסרה בחיים. פעילות חדשה תוכל לאפשר לרכוש חברים חדשים ולספק הזדמנות בריאה יותר ליצירת קשר מחודש עם חברים ותיקים. נכון, פעמים רבות אנחנו אוכלים בחוץ כדי ליהנות ממפגש עם חברים, אבל פעילות גופנית מומלצת יותר לשמירה על היקף המותניים.
  12. שיפור איכות השינה- פעילות גופנית עשויה לסייע בשיפור הרגלי השינה בשל כמה סיבות; היא מעלה את טמפרטורת הליבה של הגוף, וכאשר הגוף מתקרר וחוזר לטמפרטורה הרגילה מרגישים רגועים יותר ומוכנים לשינה. בנוסף, משום שפעילות גופנית עשויה לסייע בהפחתת מתח, ההירדמות בלילה תהיה קלה יותר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה