עיצוב פנים הבית בעץ ועיצוב ארונות

$(function(){setImageBanner('0f8697f8-1481-449c-b4c4-53bf8315f008','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37806,'Image','');})

אדריכלות ועיצוב פנים

רכישת בית אינה מהלך מובן מאליו במציאות של היום ובמצב שוק הנדל"ן. עבור רבים רכישת דירה היא חלום שלוקח זמן רב להגשימו. לכן, כאשר כבר מגיעים אל היעד ורוכשים דירה, ישנו רצון להשקיע על מנת לקבל את הבית שמתאים לכל אחד באופן מדויק, מתאים לצרכיו, אורח חייו וכמובן טעמו וסגנון העיצוב האהוב עליו. על מנת לשלב את כל אלה יחד לכדי דבר אחד, התייעצות ועבודה מול מומחה בתחום אדריכלות פנים וגם עיצוב פנים הן חשובות וחיוניות.

להוריד מעליכם מעמסה רבה

רכישת בית כרוכה בהרבה מאוד בירוקרטיה והליכים. ישנם כמובן הליכים שאין מנוס אלא לבצע בעצמכם. לכן, כל שקשור בשיפוץ הבית ועיצובו מומלץ להוריד מעליכם ולהעביר למומחה בתחום שיעבוד כמובן בשיתוף פעולה מלא איתכם אך יקל עליכם בהרבה מאוד דברים הקשורים לעיצוב הבית ותכנונו.

Pixabay

תכנון הבית בצורה הטובה ביותר עבורכם

כל אחד היום חי בצורה שונה מאדם אחר. אם בעבר אורח חייהם של אנשים היה דומה יחסית: קמים בבוקר, הולכים לעבודה וחוזרים הביתה בשעות אחה"צ, היום ישנה גמישות רבה יותר באורח החיים. ישנם אנשים שיש להם משרד בבית ובו הם עובדים. ישנם כאלה שיש להם בבית קליניקה. את כל אלה יש לקחת בחשבון בתכנון הבית. עיצוב בתים פרטיים מתחיל קודם כל בהיכרות מעמיקה עם הלקוח, אורח החיים שלו, הרגליו, האם הוא אוהב לארח בבית ופרמטרים נוספים שישפיעו בסופו של דבר על תכנון הבית ועיצובו. זאת בנוסף לנתונים כמו מספר בני הבית, כמות התכולה שישנה ונתוני הדירה עצמה. המלצתם של מעצבי פנים רבים היא על רכישת ארונות התאמה אישית בהם יהיה ניתן לאחסן בצורה הטובה ביותר את כל התכולה ולהתאים את הארון לגודל החלל בו הוא נמצא.

קונים דירה יד שניה ועומדים לשפץ? קניתם דירה מקבלן ורוצים לעשות התאמות כאלה ואחרות לסגנון שלכם? פנו למעצב פנים בעל ניסיון שבמינימום מהלכים יביא לשינוי הרצוי.

 Pixabay

נגרות וארונות הזזה

כל מעצב פנים יאמר לכם שלריהוט חלק חשוב מאוד באיכות החיים. הריהוט מהווה חלק מהנשמה של הבית, מה שהופך אותו מ"דירה ל "בית". בנוסף, לריהוט יש כמובן ערך פונקציונלי רב. אחד הרהיטים החשובים בבית הוא ארון. ארון גדול ובעל מקום רב הוא פתרון האחסון הטוב והמרכזי שישנו בבית. ארון הבנוי היטב מכיל בתוכו חלל רב להנחת התכולה, כולל האפשרות לסדרה כך שתמצאו כל דבר המונח בארון באמצעות מדפים, מגירות, אזור תליה ועוד. ישנם כאלה אשר רואים בארונות חלק כה מרכזי בבית עד שהקצו חדר מיוחד לארונות בלבד.

סוגים שונים של ארונות

היום ישנו שפע גדול של ארונות. ניתן למצוא ארונות במגוון גדלים או עיצובים. אחד מסוגי הארונות הפופולאריים הוא ארונות הזזה. ארונות הזזה נוחים מאוד לשימוש. הם גם תופסים בחדר מקום מינימלי ביחס לארונות בגודל זהה שיש להם דלת כנף. לכן, ארונות הזזה מתאימים מאוד בחדרים קטנים בהם כל פיסת חלל פנוי היא חשובה. עם זאת, הם מתאימים מאוד גם לחדרים גדולים. דלתות ההזזה היום נוחות מאוד להזזה בזכות מסילות איכותיות המאפשרות תנועה שקטה של הדלת עליהן. מסילות לדלת, כמו גם אמצעי פרזול אחרים, למשל מסילות למגירות או צירים אם זוהי דלת כנף חשובים מאוד לאיכות הארון, חוזקו ועמידותו.

ארונות במגוון עיצובים וחומרים

הסגנונות החזקים ביותר היום בתחום עיצוב פנים הם הסגנון הכפרי והסגנון המודרני כשניתן גם ליצור שילובים מעניינים ביניהם. הסגנון הכפרי נפוץ בבתים רבים. ארונות עץ, ושימוש בעץ בבית יוצרים חמימות, תחושה טבעית ואווירה כפרית. למעדיפי הסגנון המודרני ישנם ארונות בגדים שהחומרים הבולטים בהם, לפחות כלפי חוץ הם זכוכית ומתכת. חומרים אלה יוצרים מראה נקי וחדשני.

בכל סגנון שתבחרו, מומלץ להזמין ארונות בהתאמה אישית אשר יתאימו באופן מדויק למידות החדר, לצרכים ולטעם שלכם.

 

דלתות פנים

דלתות פנים הן אחד האלמנטים המאפשרים לבני הבית לשמור על פרטיות ויש להן גם חלק חשוב בעיצוב הבית. רבים מתייחסים אל דלתות פנים כאל רכיב "שקוף" כמעט, כזה שנראה מובן מאליו ולא מקדישים לו תשומת לב או מחשבה. חשבו מה היה קורה אם אחת מדלתות הפנים היתה פתאום נעקרת ממקומה. סביר שהדבר היה צועק ממש. לכן, כבר בהתקנת דלתות פנים לבית הקדישו לכך מחשבה. מומלץ לעשות סקר בין חברות שונות המציעות דלתות פנים. לבדוק את ההבדלים לא רק במחיר אלא גם באיכות. למה כדאי לשים לב בבחירת הדלתות?

  • עיצוב: עיצוב דלתות הפנים צריך להשתלב באופן הרמוני עם עיצוב הבית. אם עיצוב הבית הוא בסגנון כפרי, דלתות עץ יתאימו מאוד. אם הסגנון הוא מודרני ונקי, ישנן היום דלתות המתאימות בעיצובן לסגנון מודרני ניתן גם לבחור דלתות עם אלמנטים של רטרו אם אתם מתחברים לסגנון, למשל "זכוכית סבתא" בדלתות השירותים והאמבטיה.
  • עמידות למים: חשוב בעיקר בדלתות השירותים והאמבטיה. כדאי לוודא לפחות בדלתות אלה שיש בהן ציפוי שהופך אותן לעמידות בפני רטיבות.
  • בידוד אקוסטי ותרמי: כאמור, אחד התפקידים החשובים של דלתות פנים הוא לתת פרטיות לכל אחד מבני הבית. לכן, חשוב לבחור דלתות הכוללות חומר מבודד שיספק בידוד אקוסטי וגם תרמי.
  • מחירים: מחיריהן של דלתות פנים יכולים להיות שונים מאוד זה מזה. ניתן למצוא מבצע דלתות פנים בו תמצאו דלת איכותית במחיר מוזל. בכל מקרה השוו מחירים, בדקו מה מציעה כל חברה. אל תתפתו למחירים זולים באופן חריג, לרוב יש למחיר הזול סיבה. כמובן שכדאי לרכוש דלתות לפי התקציב אך לא להתפשר על איכות.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה