אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('18d3382a-7578-48c8-8d71-00f5abb17986','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('18d3382a-7578-48c8-8d71-00f5abb17986','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 03/02/22 ועד -  09/02/22.

טלה:

רבים מבני מזל טלה פותחים את השבוע הקרוב באיטיות מסוימת וחלקכם אפילו וחווים עצבות מלווה בירידה באנרגיות ובתחושת קדרות וזקנה. השבוע אין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה ואף סיגוף. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם להתחבר אל האמונה שאתם מסוגלים להתמודד עם כול אתגרי היקום. חשיבה חיובית שכזו תאפשר לכם להבין שלא כול מה שנראה לכם קשה בהתחלה, הוא באמת כזה קשה. כך שלפעמים, "השד" לא נורא כול כך.  

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

שור:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן של החלמה, זמן לריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית.

באופן כללי: גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל שור ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו.

זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף.

לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי - כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

 

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על תום של תקופה, סיומו של פרק ואצל חלקכם, יצאה לדרך חדשה. אצל אלו מכם שנולודו בחודש מאי, ניתן לראות שלאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות.

באופן כללי: תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה ונכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לרבים מכם, להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי.

בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

בעבודה: חוסר יציבות. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם.

כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים.

זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

סרטן:

שבוע חיובי וקשוח ניצב בפתח. ולכן, השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם כמו למשל מיסוד של קשר.

בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית (מורה רוחני, רופא, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיב חדש. זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גבורה אמיתית משמעותה לקום מדי בוקר עם השאיפה לעשות את הדברים הנכונים. גבורה אמיתית היא להיאבק יום יום נגד אותם כוחות שמנסים למשוך ולעכב אותנו, אותם כוחות שמונעים מאיתנו לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבנו ולממשו.

 

אריה:

למרות שהשבוע הקרוב חיובי במהותו, רבים מכם האריות, חשים שלא בנוח. המהות של השבוע מלמדת על מצב של המתנה ועל מצב של ציפייה. או המתנה כפויה כגון: בידוד, חולי חלילה או המתנה למענה לתשובה של בדיקה רפאוית (או תשובה כזו או אחרת)  או המתנה מרצון כגו:ן התבודדות, הסתגרות התרחקות וכו'.

באופן כללי: נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט במה לבחור והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב.

בעבודה: המתנה לתשובה. מצב שבו יש ישיבה על הגדר בציפייה שמשהו יקרה. התמודדות עם חוסר ודאות. רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם.

זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל אריה מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב.

בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות  ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

 

בתולה:

נושאים שקשורים באסטטיקת הגוף ובבריאות כמו למשל: דיאטה, התעמלות ואורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון: רכב, בגד או תכשיט וכו' מחממים את לבכם. מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב.

בעבודה: שבוע נהדר להוביל ולגלות אחריות. חשוב שתדעו, שבמקום העבודה, יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לויכווחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. באופן כללי, זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

בריאות: כאבי פרקים, גב (בעיקר תחתון) ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. לאלו מכם שהחלו בעשייה חדש או יוזמה חדשה, יש אפשרות נפלא להתחבר אל אנרגיה טובה ולקבל עזרה של משפחה וחברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגמרא אומרת שלמרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים. ביכולתנו ללמוד מהכעס, ותוך כדי כך, להצליח לשלוט לא רק בו, אלא גם בעצמנו.

 -

מאזניים:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו ולכן השבוע, תנו לראש להוביל, וקבלו החלטות שמונעות מהיגיון צרוף וקר. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם.

באופן כללי: החלטה שאתם צרכים לקבל, איננה קלה או נוחה לכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב. לכן, היו הוגנים וישרים. ("צדק צדק תרדוף")

בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן זכאים לקידום המבוקש.

זוגיות: קרירות ורחוק זוגי יוצרים בשבוע זה מצב פסי שפוגם בחשק שלכם ומכרסם בתשוקה שקיימת. מומלץ מאוד להכיר בעבודה שהזוגית שלכם לוקה בשגרה שאיננה מיצרת בעבורכם את הריגושים הדרושים לקיומה הנאות. הקלף השבועי שלכם מלמד שעל מנת שתהיו מרוצים מהזוגיות שלכם תצטרכו להשקיע באינטימיות אינטלקטואלית ובאינטימיות רוחנית. כמו כן, פנייה ליעוץ או להכוונה זוגית כזו או אחרת, יש בכוחה לחולל שינוי מבורך. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור.

התיקון השבועי: לדבוק באמת, להימנע משיפוטיות יתר ולפעול ביושר והגינות. ("צדק צדק לרדוף")  שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקב"ה הטביע בתוכנו תכונה מיוחדת ומופלאה- מצפון מולד. מסיבה זו, המחשבה הראשונה שעולה במוחנו תהיה זו שבאה מהבטן - היא גם לרוב הנכונה.

 

עקרב:

הקלף השבועי שלכם נשאר כשהיה, דבר זה מלמד שהאנרגיות מהשבוע שחלף עוברות איתנו יחד לשבוע זה. שבוע חיובי בפתח. כעת זהו זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בתהליך היישום,  צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

בעבודה: למרות אפרוריות מסוימת בה אתם שרויים לאחרונה אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם.

כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

לרווקים: אם תנצלו בתבונה את הנרגיות החיוביות שנמצאות בשבוע, תוכלו בהחלט להכיר דמות חיובית שיש בכוחה לעניין אתכם מבחינה זוגית ומינית כאחד.

צמיחה אישית:  זהו זמן טוב להענק לעצמכם ולנשמתכם, העשרה רוחנית כזו או אחרת. דעו שיש בכוחה של למידה והתפתחות רוחנית לשפר במאוד את הדימוי העצמי שלכם. לכן אל תהססו לאהוב את עצמכם וצאו לרכוש חוכמה רוחנית בהקדם.

בבית: השבוע יש להקפיד על נושאים שקשורים במים כמו למשל: הצפה, נזילה, סתימה וכדומה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש, לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות, וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן. חכמינו שואלים מהו ההבדל בין אדם טוב לאדם רשע? התשובה היא: "כי שבע ייפול צדיק וקם, ורשעים יכשלו ברעה" (משלי כד:טז). צדיק מהטעויות שלו ניבנה ומשתפר, רשע מהטעויות שלו ניבלע ומתקדר.

 

קשת:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להעז ולפעול ללא היסוס ופחד. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת בשבוע זה את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

גדי:

בשבוע זה הסבירות לחולי והדבקות (גם מהשפעת וגם המקורונה)גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. הקלף השבועי שלכם מלמד שבשבוע זה, שהאנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים כראוי אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. לכן, הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם.

בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן.

בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית וחשיבה חיובית יחזקו את הנשמה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

דלי:

נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

 

דגים:

שבוע חיובי בפתח. ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והזעף זמן רב מידי.

בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות.

לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר.

לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. בשורה שמגיעה מתחילה ב"ה להניע בעבורכם תהליכים שעד עתה היו תקועים.

הפסוק השבועי: משלי טו' ל': "מְאוֹר עֵינַיִם יְשַׂמַּח לֵב, שְׁמוּעָה טוֹבָה תְּדַשֶּׁן עָצֶם." שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: אין ספק כי לשינה יש תפקיד חיוני: הגוף שלנו זקוק לה על מנת לתפקד  ובכל זאת - לעולם אל תתייחסו לשינה כאל מטרה בפני עצמה. אל תראו את השינה כשכר על יום עבודה קשה. התייחסו לשינה כאל דרך למילוי המצברים לקראת יום חדש של צמיחה ועשייה.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה