לא נשאר עוד הרבה: בזכותכם ליבנת ורונן יזכו להביא ילד לעולם – הצטרפו

$(function(){setImageBanner('f9151401-5b33-4fae-a3e6-2a43595b592d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

בעקבות הפרסום באשדוד נט, רבים התגייסו לסייע לליבנת ורונן ביטון בניסיונם להפוך למשפחה ותמכו במסע גיוס ההמונים שפתחו למימון הליך פונדקאות בחו"ל, אלא שמסע הגיוס טרם הסתיים ונדרשת תמיכה נוספת כדי להגיע ליעד המיוחל. הצטרפו גם אתם

ליבנת ורונן. צילום פרטי

את סיפורם של בני הזוג ליבנת (40) ורונן (48) ביטון הבאנו כאן באשדוד נט בחודש שעבר, לאחר שנחשפנו ברשת למסע גיוס ההמונים שפתחו השניים למימון הליך פונדקאות בחו"ל בתקווה שזה יהפוך אותם להורים אחרי שנים של ניסיונות להביא ילד לעולם ללא הצלחה.

בני הזוג התחתנו לפני 8 שנים והיו מלאי תקווה לממש את אהבתם ולהקים משפחה, אולם בשל מצבה הרפואי של ליבנת כל ניסיונותיהם להביא ילד לעולם לא נשאו פרי.

בסה"כ 6 פעמים הם נכנסו להיריון, אלא שכולם הסתיימו ללא הצלחה. טיפולים שעברה ליבנת במשך שנים אף הם לא הניבו פרי, ואפילו שני ניסיונותיהם להביא ילד לעולם בהליך פונדקאות הסתיימו לא צלחו.

"הכמיהה שלנו לילד יותר חזקה מהחיים עצמם". צילום פרטי

"כאישה, כל כך רציתי לחוות הריון כמו כולן" – סיפרה ליבנת, "אבל ההשלכות של מה שעברתי הובילו את הרופאים לאסור עליי הריון נוסף מתוך חשש ממשי לחיי ולחיי העובר".

הניסיונות שנכשלו והאכזבה הגדולה ריסקו את ליבנת ורונן כל פעם מחדש, אולם השניים החליטו לאסוף את השברים ולצאת למסע נוסף בדרך להגשמת חלומם להקים משפחה והפעם - באמצעות הליך פונדקאות בחו"ל ולצורך כך הם פתחו כאמור במסע גיוס ההמונים. 

"לא פשוטה לנו החשיפה הפומבית, אבל אין ברירה וצריך להשאיר את המבוכה בצד" – אמרה ליבנת. "תמיד היינו בצד הנותן וכך גם רצינו להישאר, אבל לצערי תהפוכות הגורל העבירו אותנו לצד השני, והיום אנחנו נאלצים לבקש עזרה בהגשמת חלום חיינו להיות הורים".

מעוניינים לסייע לליבנת ורונן להגשים את החלום להקים משפחה? לתרומות בדף הקמפיין לחצו כאן, לתרומות באמצעות פייבוקס לחצו כאן!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה