מהירות אתר היא לא רק בכדי לרצות את גוגל

$(function(){setImageBanner('4073f26f-02bf-4442-81dc-629b4d19c00d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

כיום כאשר האינטרנט וגוגל מוצפים באתרים ובמידע בכדי להצליח ולדאוג שבאתר שלך יבקרו כמה שיותר אנשים אתה צריך לדאוג לחוויית המשתמש וחלק גדול מחוויית המשתמש היא המהירות שבה עולה אתר או המעבר בין העמודים השונים.

צילום: Pixabay

אתר שלוקח לו יורת מידי זמן לעלות או להעביר עמודים לא רק שהדירוג שלא בגוגל נפגע אלה גם גולשים רבים לא מחכים עד שהאתר יעלה ופשוט חוזרים אחורה ונכנסים לאתר אחר.

במהירות המומלצת לעלייה שעל אתר היא כשלושה שניות אך לאתרים רבים לוקח לעלות ולהיות ניתנים לצפייה על ידי הגולש כעשרה שניות ומעלה.

בכדי שמהירות עלייתו של אתר תהיה מהירה צריך לנקוט בכמה אמצעים:

-מבנה אתר- בתהליך בנייה של אתר יש המון אפשרויות והמון דרכים ויש לבחור באפשרות שתספק את זמן העלייה הקצר ביותר.

-משקל- אתרים רבים בעלי משקל רב עולים לאט ולכן צריך להוריד את משקל האתר בדרכים שונות למשל להסיר מדיה ותמונות ששוקלות המון.

-זיכרון מטמון גבוה- חשוב לוודאות שהזיכרון של המטמון לא יהיה גבוה יותר מהמותר .

-שרת- לאחסון עצמו יש פרמטרים רבים שיכולים להשפיע על מהירות עלייה של אתר לדוגמא מיקום השרתים מידת אופטימיזציה, איכות ועוד.

אחרי שבדקתם שאת עומדים בכל הפרמטרים הדרושים בכדי להביא לעלייתו של אתר במהירות מקסימלית יש לבדוק העם בפועל המהירות שלכם מהירה על ידי כלים שונים לבדיקת מהירות

Pages peed Insights הוא כלי מאד טוב שבעזרתו תוכלו לבדוק מה מהירות העלייה של אתר, כלי זה הוא כלי שפותח על ידי גוגל והוא הכלי המומלץ ביותר בשוק.

מהירות מהירה של עליית אתר היא פרמטר חשוב שיכול להשאיר גולשים רבים באתר שלכם ולמשוך גולשים רבים אליכם.

לסיכום בתחום קידום אתרים בגוגל – שירותי קידום אתרים seo, מהירות עלייה של אתר היא דבר חשוב מאד גם בכדי להעלות את הדירוג של גוגל וגם בכדי למשוך יותר גולשים.
את מהירות הגלישה אין לקחת בקלות ראש ועם אתם נתקלים בבעיה שלאתר לוקח יותר מחמש שניות לעלות יש לפנות לאיש מקצוע בכדי שיסדר את בעיה זו ויביא את האתר לפחות למהירות עלייה של שלוש שניות מינימום.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה