מיזם קהילתי מרגש בגן יבנה מוכיח כי המשפט אל תחנכו את הילדים תנו להם דוגמה אישית, פשוט נכון... לפרטים נוספים>>>

$(function(){setImageBanner('c509300d-25a9-4001-82e9-8d1abbf69ea8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

המיזם קרם עור וגידים בספסלי אולם הכדורסל של קבוצת "שועלי גן יבנה", בה משתתף אביו של עופרי אזולאי(עליו עוד ידובר בהמשך). בשיחה בין החברים שמשחקים יחד כבר עשור, עלה כי התקבלו פניות ממנהלי בתי ספר שונים בשפלה, שסיפרו על משפחות של תלמידים הזקוקים לסיוע במוצרי יסוד. הוחלט על פעילות של תרומה לקהילה.

____________________________________________________

השנה, נרתמו לעזרה כל כיתתו של עופרי אזולאי, יא 5, מביה"ס אורט רבין גן יבנה, גיל המורה לאלקטרוניקה, רכזת השכבה, הגב' יעל בדש, והמנהלת החדשה, הגב' דלית כהן. לפי הבנתנו, ללא עזרתם, ככל הנראה, המארגנים פשוט לא היו מצליחים לעמוד בכמות העבודה.

____________________________________________________

מאיה אזולאי

כך כתבה יעל בדש רכזת שכבת יא אורט רבין:

"ממנהיגות אישית למעורבות חברתית."

"לפני כשבועיים ניגש אליי עופרי אזולאי- תלמיד משכבתי, שכבת יא' , בביה"ס אורט רבין שבגן יבנה וסיפר לי על המיזם הקהילתי שמשפחתו מארגנת מזה מספר שנים . מדובר באריזת וחלוקת אריזות מזון (מזון יבש , פירות וירקות) לקראת ראש השנה למשפחות נזקקות.

הוא שאל אותי אם ניתן לגייס את כיתתו לטובת המיזם, זאת לאחר שהנושא עלה בשיעור עם מורה המלמד אותם שרצה ללוות את המיזם. אמרתי לו שאשוב עם תשובה.

בית הספר שלנו מחנך לערכים של קהילתיות, מעורבות, נתינה חברתית, אהבת האדם ,יצירתיות ואחריות . שיוזמה כזו מגיעה מתלמיד הגאווה היא רבה, הוא מיישם הלכה למעשה את הערכים שספג בבית הספר וכמובן גם במשפחתו המדהימה, יש לציין.

עופרי הגדיל לעשות , פנה גם למנהלת בית הספר הגב' דלית כהן ושיתף גם אותה. אישורה ניתן בשמחה, המורה הצטרף לתלמידים ששמחו לעזור ולהתנדב.

המיזם החל ביום שני אחר הצהריים אז הגיעו מתנדבים חלקם תלמידים וחלקם תושבים מגן יבנה שארזו וסידרו את המזון היבש בקופסאות.

בבוקר יום שלישי , ניצבו תלמידי יא'5 מאורט רבין עם המורה המלווה ואנוכי והחלו בסידור, ארגון, ואריזה של הפירות והירקות שיתלוו לארגז עם המזון היבש.

המלאכה הושלמה, התלמידים היו מרוצים שעזרו ותרמו לקהילה, והרוויחו שיעור לחיים.

מנהלת בית הספר והצוות החינוכי היה גאה בתלמידים .

לסיכום, שתמיד נהיה בצד הנותן !

בברכת חג שמח לכולם, בדש יעל רכזת שכבת יא' , אורט רבין גן יבנה."

מאיה אזולאי

ניסינו לקבל כמה משפטים מהמארגנים, והם בצניעותם, לא רוצים ציון שמות, שלחו את התגובה הבאה שנכתבה בשם חברי קבוצת הכדורסל, "שועלי גן יבנה": 

"המיזם קרם עור וגידים בספסלי אולם הכדורסל של קבוצת "שועלי גן יבנה", בה משתתף אביו של עופרי אזולאי.

בשיחה בין החברים שמשחקים יחד כבר עשור, עלה כי התקבלו פניות ממנהלי בתי ספר שונים בשפלה, שסיפרו על משפחות של תלמידים הזקוקים לסיוע במוצרי יסוד. הוחלט על פעילות של תרומה לקהילה.

יחד עם שותפים רבים מקהילת גן יבנה: תורמים, אורזים, ומחלקים,  יצא פרוייקט חלוקת ארגזי מזון לדרך בראש השנה ובפסח. זוהי השנה הרביעית לפרוייקט, במסגרתו חולקו ארגזי מזון לכ - 200 משפחות.

ההיבטים הלוגיסטיים מרובים והשנה, ההתגייסות של תלמידי יא'5 מתיכון אורט רבין היתה לעזר רב.  יחד עם רכזת השכבה יעל בדש, והמורה גיל שמלו שהצטרפו לפעילות האריזה. למעשה, ללא תרומתם של התלמידים, היה קשה מאוד לעמוד ביעד.

תודה רבה לתלמידי יא 5, להורים, לצוות החינוכי ולמנהלת בית הספר על ההתגייסות. זאת, בהחלט,  גאווה אמיתית ומודל חינוכי למעורבות בקהילה. 

מתוך חווית נתינה משמעותית וערבות הדדית, נצפה להמשך שיתוף פעולה בחגים הבאים."

אחרית דבר:

כל המוסיף גורע....... שתהיה לכל עם ישראל, ולתושבי גן יבנה בפרט שנה טובה, מלאה בבריאות, אחווה, ערבות הדדית ואהבה, אמן!

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים,השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה