נעים להכיר את גל (10) ואופיר (8) ברוקס מגן יבנה

$(function(){setImageBanner('266249d0-5d78-4132-a1a6-0464d8a5502d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

קראנו פוסט של רותם ברוקס, באחת מקבוצות הוואצאפ של גן יבנה, בו היא מעדכנת על מכירת צעצועים של בנותיה. גל (10) ואופיר (8) מזמינות את כל תושבי גן יבנה למכירת משחקים וצעצועים, והן מבטיחות כי :"כל התמורה מהמכירה, תוקדש לרכישת משחקים וצעצועים לילדים המאושפזים בביה"ח תל השומר, בחופשת הפסח הקרובה."

כך כתבה של רותם, אמן של הבנות: "היי יקירות, תכף פורים וזה זמן לעשות שמח וטוב!😍 בנותיי, גל ואופיר בנות 8 ו-10 נרגשות לקראת שבוע הבא בו פותחות יום למכירת צעצועים יד שניה (שלהן) שמתאימים לגילאים שונים. המשחקים כגון: פאזלים/ ספרים/בובות/ משחקי קופסאות ועוד, במצב טוב ושמיש במחירים שבין 5-30 שקלים."

עוד הוסיפה רותם: "למכירה מטרה והכל רעיון שלהן (לאחר שעשו משהו דומה בשנה שעברה...) אז מה המטרה? המטרה שלהן למכור כמה שיותר משחקים ובעזרתכם ובעזרת הכסף שיצברו הן יקנו דברים אותם יוכלו לחלק במחלקת ילדים בבי"ח תל השומר בחופשת הפסח (שמתקרב אלינו)."

ומסרה פרטים בדבר המכירה: "את המכירה נערוך בחצר ביתנו, בתאריך 6/3/23 בשעה 12:00, בכתובת יהודה 36 גן יבנהנשמח שתגיעו ותרכשו💝        רותם 050-9400426."

ביקשנו להפגש עם הבנות המופלאות, שרואות את האחר:

צילום ג'ני זרח

גל (10) תלמידת כיתה ה' בביה"ס מכבים ביישוב: "התחלתי ביוזמה כבר בשנה שעברה כשמכרתי צמידים. השנה החלטתי להרחיב את כמות הפריטים למכירה, והחלטנו, אחותי אופיר ואני, למכור משחקים, שהצטברו לנו במהלך השנים, ובתמורה לכסף שנקבל, אנחנו מתכוונות לרכוש ארטיקים, חוברות צביעה, ועוד דברים שעוזרים להעביר את הזמן."

גל היא ילדת פלא. היא סובלת מדלקת ריאות כרונית ומטופלת בביה"ח תל השומר. מכאן הרעיון לתרום עבור האחר, היא מבינה את הצורך... כמו לדוגמא, כשתרמה את שיערה בפארק רונה רמון, עבור נשים חולות בסרטן.

צילום ג'ני זרח

אופיר אחותה המתוקה (8) לומדת אף היא בבית הספר מכבים בכיתה ג'. היא מספרת כי היא "לוקחת חלק בכל דבר שגל עושה, ותורמת מזמנה." אופיר שיתפה אותנו כי: "בשנה שעברה היינו בטיול משפחתי ביוון, וראיתי המון מקבצי נדבות. רציתי לתרום לכולם כסף, כדי שיהיו מרוצים ושמחים, וכדי שיהיה להם כסף לאוכל ושתיה."

אנחנו הוקסמנו!!!! הבנות בהחלט מבקשות תרומות של צעצועים למכירה, מתושבי גן יבנה. הן מבטיחות כי: "אם יהיו מספיק מוצרים, נשמח לעשות יום מכירות נוסף."

צילום ג'ני זרח

רותם, אימן של הבנות המקסימות אמרה לנו: "אני מאוד גאה בבנות שלי, אני יכולה לומר שהצלחנו, בעלי ואני, בחינוך שלהן. הן תמיד רוצות לעזור ולתרום והפעם לגמרי נתתי להן להוביל ואני מאחוריהן ולעזרתן כדי שיצליחו ליישם את מה שהן רוצות כי הכל למען מטרה טובה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה