נעים להכיר את דולב נחום סנבירה מגן יבנה

$(function(){setImageBanner('7f559fe5-c9c4-4c4e-a42b-a1237e4f0832','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

הכירו את דולב נחום סנבירה, בן 28, יליד ותושב גן יבנה. דולב הוא מוסיקאי בנשמה, מנגן בסקסופון, ולצד עבודות בשכר, הוא מרבה לעשות עבודה קהילתית באמצעות מוסיקה. דולב הפעיל בעבר את חדר החזרות היישובי, מפיק ערבי מוסיקה לנוער ועוד

מה את/ה עושה בחיים?

"אני מוסיקאי, סקסופוניסט. עבדתי עם מתנ"ס גן יבנה לאורך השנים ביצירת הפקות מוסיקליות קטנות עם הקהילה."

קרדיט: נטע מיצל

מה את/ה חולם/ת לעשות?

"החלום שלי ביי פאר זה "רזידנסי" – (להשתכן/להתגורר) ה"רזידנסי" הוא מקום המאפשר לאמנים הפועלים בתוכו להתרכז ולהתמסר ליצירה ולפתח אותה בתנאים טובים- חלל לעבוד בו, תשלום חודשי, הכשרה מקצועית וכד'. החלום הוא לשלב פעילות יצירתית מלווה במגורים. חולם להיות אחראי על פרוייקטים כאלה, להיות אחראי על תהליכי יצירה של אמנים וכו'."

מהם התחביבים שלך?

"אני אוהב לאפות פיתות ופיצות. אצל ההורים בטאבון אני אופה את הפיצות, אך את הפיתות אני אופה בתנור הביתי עם אבן שמוט."

כמה זמן את/ה גן יבנאי/ת?

"מהיום שנולדתי, הווה אומר 28 שנים. אני יליד גן יבנה."

איך את/ה נתפס/ת לדעתך בישוב?

"נראה לי שאני נתפס סבבה בסך הכל, אני מרגיש מאוד אהוב בין חברי."

מה לא יודעים עליך?

"אהמממ... שהפיתות שאני אופה ומכין, הן הפיתות הטובות ביותר בעולם, עם כל הצניעות שבדבר."

מה את/ה הכי אוהב/ת בגן יבנה?

"את שעות בין הערביים בקצה רחוב הנשיא. אני לא יודע אם הספסל, שהיה שם, קיים עדיין, אך הוא היה מקום תצפית נפלאה בשעות האלה."

מה חסר לך בגן יבנה?

"אני בהחלט מברך על הקיים, אך חסרים לדעתי, יותר אירועי תרבות קהילתיים, שימשכו את התושבים. הייתי רוצה שחלק נכבד מתקציב התרבות, ילך על אמנים מקומיים ופחות על אמנים ידועים."

מהו המאכל האהוב עליך?

"פיצה!"

קרדיט: נטע מיצל

בקשה/המלצה/טיפ ממך לתושבים?

"השתדלו למצוא זמן ורצון לבוא ולפרגן באירועי תרבות קהילתיים קטנים, יוזמות מקומיות קהילתיות."

משהו מצחיק שבא לך לספר?

"כשהתחלתי לעבוד במתנ"ס גן יבנה, היה קיץ, והייתי נוהג ללבוש מכנסיים קצרים. המנהל, דאז, ישראל, לקח אותי הצידה והבהיר לי שזה לא מקובל, ואין להגיע עם מכנסיים קצרים לעבודה, שאני צריך להיות תמיד ייצוגי. מאז ועד היום, אני לא לובש כמעט מכנסיים קצרים, למעט בבית ובסביבתי הקרובה, וזוכר להיות ייצוגי בכל מקום אליו אני מגיע."

זיכרון ילדות משמעותי

"בגיל 15 הבנתי שאני רוצה להיות מוסיקאי. היה קונצרט כיתתי בקונסרבטוריון אשדוד, ניגנתי דואט בסקסופון עם חבר נוסף את "סאמר טיים". שם היה לי ברור שאני יכול להביע את עצמי באמצעות מוסיקה והבנתי שהמוסיקה היא העניין, בהא הידיעה, עבורי!"

קרדיט: נטע מיצל

מיהי הדמות שהשפיעה עליך במיוחד?

"ג'ון קולטריין. מוסיקאי סקסופוניסט מהסיקסטיז, נגן ג'אז וירטואוז."

עם מי היית רוצה לשבת לכוס קפה?

"עם ניב נעים. ניב הוא אחד המוסיקאים הטובים שיצאו מגן יבנה. הוא בסיסט בחסד עליון. נכון לעכשיו, ניב נמצא ולומד בניו יורק. אני בפירוש מתגעגע לחבר שלי."

אם היינו שואלים את בני המשפחה איך זה לגור איתך מה היינו מגלים?

"שקשה להתווכח איתי. אני מעדיף תמיד למצוא את הדרך להתפשר ולא להתווכח."

האם את/ה אדם של בוקר או לילה?

"בפירוש אדם של בוקר."

מה הפחד הכי גדול שלך?

"אל תפחד!"

איך מתחיל הבוקר שלך?

"הבוקר שלי מתחיל בצחצוח שיניים, קפה ומשהו מתוק ליד, תמיד!  אחר כך אני מתפנה לדברים האחרים."

אילו מוזיקאים מרכיבים את הפלייליסט שלך?

שאלה טובה. הפלייליסט שלי משתנה מתקופה לתקופה. יש רגעים שאני מקשיב לג'אז ורגעים לPאנק. ג'ון קולטריין תמיד מתקבל בברכה וגם ריואיצ'י סקמוטו – קומפוזיטור מעולה שנפטר לאחרונה ממחלת הסרטן."

מה לא שאלתי, ואת/ה רוצה לומר בנוסף?

"רציתי לומר שביום 28.8.23, יתקיים אירוע קהילתי בפאב הרצל גן יבנה, זהו אירוע שאני מפיק. האירוע הזה חשוב לי משתי סיבות עיקריות: האחת, זהו האירוע הראשון שאני עושה, שהוא רב שכבתי, וגילאי האמנים נע בין 18 ל 50. בערב המיוחד הזה, יופיעו 4 להקות שונות, וכל להקה תנגן עשור אחר: 60, 70, 80, 90. השניה, שזהו אירוע קהילתי אחרון שלי בארץ לתקופה הקרובה. יומיים לאחר מכן, אני טס לאיטליה ל"באסיס", קאלצ'ר אנד סושיאל האב". אני טס לתקופה בלתי ידועה, תלוי כיצד יסתדרו הדברים."

מועצת גן יבנה

דולב סיים והוסיף: "בנוסף אני רוצה להודות למתנ"ס גן יבנה ולאושרי טובי ממחלקת תרבות ואירועים, שבלעדיהם כלום לא היה קורה, לפאב "הרצל", שמארח את ההופעות, וכמובן תודה לכל האמנים (רוב רובם גן יבנאים), שמשקיעים מזמנם, ללא תמורה ועושים עבודה נפלאה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה