נעים להכיר: לירן דוד, תושב גן יבנה

$(function(){setImageBanner('71c0621a-0db4-4c4b-91e4-f4129024ba38','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

הכירו את לירן אליהו דוד (34), תושב גן יבנה כ 4 שנים. לירן נשוי לסיון ואב לדניאל (1.5). בימים כתיקונם, לירן עוסק באמנות, משחק ותסריטאות ומנהל סטודיו למשחק בעיר השכנה לנו אשדוד בשם L'artiste"

גילוי נאות, את לירן דוד, השכן הצמוד שלי, הכרתי לפני מספר שנים, כשהגיע לגור בשכנות, עם אשתו המקסימה סיון. במהלך התקופה,  נולד בנם, דניאל המתוק, והמשפחה התרחבה. מאז תחילת המלחמה באותו יום שבת השחור, ב 7.10, ראיתי אדם נחוש שרוצה להגן על תושבי היישוב. לירן, כך מסתבר, מתנדב לכיתת הכוננות המשטרתית בגן יבנה, ובתוך קבוצה של כ 20 מתנדבים, היה בין המתנדבים הראשונים למקימיה.

לירן, מה אתה חולם לעשות?

"במסגרת המקצועית שלי, אני שואף להשפיע על אנשים ברחבי העולם, דרך התסריטים שלי והמשחק שלי."

מהו המאכל האהוב עליך?

"זה תלוי זמן ותקופה, אבל נכון לעכשיו, פסטה עם רוטב שסיון אשתי האלופה מכינה, עם בזיליקום, שמן זית ושום."

מתי הבנת במה תרצה לעסוק?

"בגיל 4!!! היו פעילויות במשפחה המורחבת, הצגות שהיינו, הנכדים, מעלים. בגיל 15 עליתי על במה להופעה, שיחקתי בתפקיד הראשי, הכפיים והקהל האוהד, נתנו לי את הרצון להמשיך."

עם מי היית רוצה לשבת על כוס קפה?

"הייתי רוצה להיפגש שוב עם קווינטין טרנטינו – למרות שכבר נפגשנו, הייתי רוצה לשבת איתו פעם אחת לקפה ארוך ומועיל. כמובן שארצה לשבת לקפה גם עם אלוהים..... וזאת, על מנת להבין איך העולם עובד ופועל בחוכמה מוסתרת מעיני כל. ככל שאוכל להשתמש בסודות האלה הם לצרכים טובים עבור כולם."

מיהי הדמות שהשפיעה עליך במיוחד?

"ההורים המדהימים שלי, שבזכותם למדתי מה זה אומר להיות בן אדם טוב."

אילו מוסיקאים מרכיבים את הפלייליסט שלך?

" וואוו.... הפלייליסט שלי מורכב מכל הגזרות. אין משהו ספציפי שאני יכול לומר שאני שומע. אני אוהב רוק, ג'אז, צ'אצ'א, האוס, ראפ וכמובן יש את השירים שלי, שאני כותב ומלחין. בתכל'ס, הכל תלוי זמן ותקופה, יש לי פלייליסט רחב מאוד."

צילום ג'ני זרח

בעקבות התנדבותך לכיתת הכוננות המשטרית היישובית, מה הפחד הכי גדול שלך מבחינה יישובית?

"הפחד הכי גדול שלי, כשיגיע חו"ס רגע האמת, ולא נהיה מוכנים תקנית להגנה על היישוב."

מה חסר, לדעתך, על מנת להשלים את המוכנות של כיתת הכוננות?

"מכיוון שאנו נהיה בקו הראשון, בזמן אמת, חסר לנו ציוד חשוב ובסיסי, על מנת שנוכל לבצע את משימותינו כהלכה. יש צורך באפודים קראמיים, כוונות מפרו לייט, ביגוד, מכשירי קשר, פנסי יד, פנסי ראש, פנסים לנשקים ועוד."

אני רואה שברשימה של הדברים הנדרשים, אין נשקים. מי מספק לכם אותם?

"המשטרה מספקת לנו את הנשקים. הנשקים מתקדמים מאוד וברמה גבוהה, וכמובן שאלו הם נשקים בייצור ישראלי. עם זאת, החברים מבקשים את עזרת הציבור בתרומות, ע"מ לצייד את המתנדבים בציוד שחסר להם."

לירן, את כל האמת, מבחינה מקצועית, האם אתה מרגיש שינוי בשיתוף הפעולה עם חו"ל?

"מצחיק לומר, כי מתחילת המלחמה, קיבלתי שתי הזמנות להצגת הסרטים שלי. האחת לפסטיבל יהודי באטלנטה והשניה לפסטיבל במוסקבה. לשני המיילים האלה עניתי במילים הבאות: "מצטער, אני צריך להשאר כאן כדי להגן על המדינה שלי, על המשפחה שלי, נדבר בשנה הבאה." מי שמכיר אותי באמת יודע שזהו מצב אבסורדי מבחינתי, נקודה!"

  • לירן דוד

מה לא שאלתי ואתה רוצה לומר בנוסף?

"האמת שיש מספר דברים שחשובים לי. ראשית, אני מבקש להיכנס לקישור המצורף, על מנת לתרום או להעבירו הלאה. https://giveback.co.il/project/75818

שנית, אני מבקש להודות מקרב ליבי לכל העוסקים בדבר הכל כך חשוב הזה. ולסיום, אני רוצה להזכיר לתושבי גן יבנה, שאנו כאן למענם, ושעם ישראל חי!"

מערכת גן יבנה נט מאחלת לכל המתנדבים והמגוייסים, שתחזרו מכל משימותיכם שלום, אמן!!!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה