קבלו את זוהר יעקובי הכוכבת של גן יבנה בראיון אישי >>>

$(function(){setImageBanner('9ec43b68-8408-4774-84ca-b9f3f0f4c28c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

הראיון עם זוהר נערך ערב לפני שידור ההדחה, וכמובן שלא ידענו על כך מראש. אנו, בחרנו להביא את הראיון, כפי שהוא, מכיוון שחשבנו שיש בזוהר, למרות גילה הצעיר, הרבה מעבר, לזכייה בתוכנית ריאליטי>>>

זוהר יעקובי

זוהר יעקובי, 17, תלמידת כיתה יב', פרצה אלינו לתודעה, כבר בתחילת העונה הנוכחית של "הכוכב הבא", (קשת) בערוץ 12. זוהר בלטה מאוד, כבר בשלבים המוקדמים, והאודישן שלה, קיבל תגובות נלהבות. מאז ניסיתי לראיין אותה, על מנת להכירה יותר לעומק, ולהביא לכם את זוהר, כפי שלא הכרתם. סוף סוף, השבוע, זה קרה. אז קבלו את זוהר יעקובי, הכוכבת של גן יבנה, בראיון אישי.

ספרי לנו זוהר, מתי התחלת לשיר?

"התחלתי לשיר בכיתה ב'. חברה שלי ניגשה לבחינות לחבורת הזמר של ביה"ס אהוד מנור והצטרפתי אליה. בסופו של דבר, שתינו התקבלנו למקהלה של אביה לנקרי ושגיא בן שבת."

מה את חולמת לעשות?

"אני חולמת ליצור מוסיקה משלי, ושבאמת תהיה טובה. הייתי רוצה שתהיה לי את החותמת שלי, כזמרת ויוצרת ושהמוסיקה שלי תיקח את המאזינים שלי למסע אישי עם עצמם ויחד איתי."

האם השירה היא היעוד שלך?

"לאחרונה, אני קצת מעורערת. זו הרגשה אישית שנובעת מהחשש שתחביב הופך פתאום למקצוע, לעבודה. אבל אני מאמינה, שהתשוקה תחזור אלי ממש בקרוב, כי זה כן בוער בי."

מהם התחביבים שלך, למעט השירה?

"אני מנגנת בגיטרה, למדתי לנגן בכיתות ז-ט לסירוגין. כעת אני לומדת בקונסבטוריון העירוני "אקדמא" באשדוד, שם אני לומדת במגמת ג'אז, ונבחנת ל 5 יחידות בגרות מעשיות במוסיקה (רסיטל) בדגש על ג'אז. המקום הפך לביתי השני, הכרתי שם אנשים מדהימים, חברות ומורים לחיים. המורה שלי לפיתוח קול, היא גם הסטייליסטית שלי, גם הפסיכולוגית שלי, ממש כמו אחות. היא דאגה ודואגת לי לאורך כל המסע הזה, ומביאה אותי לרמה הכי גבוהה שיכולה להיות, למרות שהתחלתי יחסית בגיל מאוחר, לפני כ 8 חודשים."

איך הגעת ל"כוכב"?

"שני חברים טובים שלי, רשמו אותי, ללא ידיעתי באתר התוכנית. לאחר כמה חודשים, התקשרו מההפקה, וביקשו ממני להגיע לאודישנים המוקדמים. כמובן, שהשיחה הזו באה לי בהפתעה גמורה, אך למרות גילי הצעיר (17), החלטתי שאני משתדלת לעשות כמיטב יכולתי מאז. שירה היא רק חלק מהמוסיקאית שאני מייחלת להיות.

כמה זמן את גן יבנאית?

"אני ילידת גן יבנה. הורי הגיעו לכאן מתל אביב הגדולה, לפני כ 19 שנים. ההורים מספרים שמצאו כאן אווירה כפרית, קהילתית ונוחה לגידול ילדים ובמחיר שפוי."

האם יש לך טקס/ריטואל קבוע לפני העליה לבמה?

"אני לוקחת נשימה עמוקה, עושה תרגילי חימום לגרון, ומשתדלת להיכנס לבמה ברגל ימין."

מה לא יודעים עליך?

"שאני מאוד אוהבת חיות, שאני אוהבת להמתיק את התה שלי עם דבש, שאני מאוד אוהבת לרקוד, ושהייתי רוצה ללמוד לנגן על כלי נגינה נוספים."

איך לא יתפסו אותך לעולם?

"חד משמעית – מרוכזת! בתקופה האחרונה, נמאס לי להזדקק לטיפולים השונים שעברתי במהלך השנים, עקב בעיית הקשב שלי. היום אני מקבלת את זה ויודעת שזה חלק מהאופי שלי, ממי שאני, ויודעת לחבק את זה."

מה ייהרג ובל יעבור מבחינתך?

"הלבנת פניו של אדם ברבים, יכולה להביא אותי למצב שבו אני מוצאת את עצמי נלחמת בעבורו, גם אם הוא זר, ואינו מוכר לי."

מה את הכי אוהבת בגן יבנה?

"אני אוהבת בגן יבנה את הקהילה. זוהי קהילה חמה ותומכת, ויש קשר ישיר עם התושבים ועם העומדים בראשה."

מה חסר לך בגן יבנה?

"חסרים בגן יבנה מקומות בטוחים לבילוי, לנוער בגילי. חסרים מקומות שניתן לנגן ולעסוק במוסיקה באופן מקצועי. זו הסיבה שאני לומדת בקונסרבטוריון באשדוד. בבתי הספר התיכוניים בגן יבנה, אין מגמת מוסיקה."

מהו המאכל האהוב עליך?

"בפני סטייק טוב, קשה לי לעמוד, והממולאים של אימוש, הם החיים!

עם מי מהמתמודדים ב"כוכב" התחברת?

"בגדול, זה מאוד דינמי ומשתנה בהתאם להתחברויות שבהפקת התכנית, אך אני רוצה לציין את ליבי ועומר שמאוד נכנסו לי ללב.

זוהר יעקובי

זוהר יעקובי

אם לא את, מי ינצח בתחרות, לדעתך?

"לדעתי, מיטב תזכה."

משהו מצחיק שבא לך לספר?

"ראיונות לטלוויזיה, הן לא החוזקה שלי, אבל איך שהוא, תמיד יצאתי קצת "מעופפת", כשהתראיינתי, ובעיקר מצאתי את עצמי במצבים קורעים מצחוק."

זיכרון ילדות משמעותי

"הכלבה האהובה שלי, ג'ינה. היינו חייבים להרדימה, עקב גילה המבוגר, ודמותה מקועקעת לי על היד. ג'ינה ליוותה אותי מגיל הילדות והיתה החברה הכי טובה שלי בעולם, ולעולם!"

זוהר יעקובי

זוהר יעקובי

מה עשתה לך החשיפה?

"החשיפה עשתה לי המון דברים, ובעיקר בלבלה אותי, לא אשקר. אבל, יש בזה המון צדדים חיוביים ומקפצה להמשך הדרך."

מיהי הדמות שהשפיעה עליך במיוחד?

"כרגע, זו המורה שלי לפיתוח קול, ענהאל אנה סיראט. היא האדם שהכי קרוב ומשפיע עלי מבחינה מוסיקלית, מקצועית ונפשית, היא המנטורית שלי לחיים."

עם מי מהשופטים היית רוצה לשבת לכוס קפה?

"עם נינט. היא מאוד הפתיעה אותי בתגובות ובאהדה שנתנה לי. היא מאוד אנושית ואמפטית, ובגלל זה אני חושבת שיהיה לי נוח לשבת איתה על קפה."

על מה הייתן מדברות?

"על החיים, לאו דווקא על מוסיקה. הייתי רוצה ללמוד יותר עליה, כי היא פשוט אישה מדהימה, ואני חושבת שיש המון מה ללמוד ממנה."

אם היינו שואלים את בני המשפחה איך זה לגור איתך מה היינו מגלים?

"שאני קשה בטירוף, אני כמו 12 ילדים, בלתי אפשרית לפעמים, אבל גם ששמחת החיים שלי מדביקה את כל הסובבים."

האם את אדם של בוקר או לילה?

"לילה – חד משמעית! בוקר זה לחלשים (: אני חלשה בלהתעורר בבוקר, לוקח לי המון זמן להתעורר, אך ברגע שהתעוררתי, אז אני נכנסת להילוך."

מה הפחד הכי גדול שלך?

"הפחד הכי גדול שלי כנערה / אישה, הוא להקלע, חס וחלילה, למצב של תקיפה מינית."

איך נראית השבת שלך?

"ביום שישי, אנחנו, כל בני המשפחה, נוסעים לבקר את סבתא רותי מבת ים, עושים קידוש, ואוכלים יחד. שבת מתחילה אצלי, בגדול, אחה"צ, כשאני מתעוררת, ואז כולנו נוסעים לבקר את סבא דוד בפ"ת."

אילו מוזיקאים מרכיבים את הפלייליסט שלך?

"איימי וויינהאוס, סיה, אדל, הדורבנים, דודו טסה, ריהאנה, גיא מזיג, ברונו מארס, ביונסה, ועוד רבים וטובים."

עם מי מהם היית רוצה לעבוד, לעבוד, לבצע דואט?

"מבחינת אמנים מקומיים, הייתי רוצה לעבוד עם דודו טסה. אני מעריצה את השירים שלו, הם ניחמו אותי בימים ארוכים, עזרו לי להתעורר ולהירדם, הם היו הריפוי שלי.

מבחינת אמנים בינ"ל, הייתי רוצה לעבוד עם ברונו מארס."

איך הרגשת בשלב הדו קרב מול שירי אורן, בייחוד כששתיכן בחרתן לשיר שירים של אדל?

"אני חושבת ששירי היא אדם מדהים, והיה לי העונג להתמודד מולה. אנו באות מרקע מאוד דומה, גם מבחינת הז'אנר וסגנון השירה שלנו. כיף לי איתה, היא מיוחדת מכל הבחינות."

מה התפספס בדואט האחרון, לדעתך?

"לדעתי הדואט היה טוב, אך אם היו משדרים את כולו, ולא קטעי עריכה ואת ההערות הפחות מחמיאות של השופטים, אולי הייתי מרגישה טוב יותר. בייחוד, מכיוון, שכבר קרה בעבר, שהביצוע שלי נחתך."

איך את מתמודדת עם תובענות הלימודים בתיכון, אל מול ה"כוכב", וכל מה שמשתמע מכך?

"הצילומים היו בקיץ, אז הם לא התנגשו עם הלימודים. האודישנים המוקדמים היו בזמן הבגרויות בסוף יא'. כעת חזרתי לביה"ס, לכיתה יב' ולסיים את התיכון. אני מבטיחה לנסות להמשיך וללכת בין הטיפות. אני מאוד מאושרת לקבל את הפידבקים החיוביים מהסביבה. פידבקים שליליים, אני בוחרת או ללמוד מהם, או להתעלם."

החברים מפרגנים?

"כולם! עוטפים, מפרגנים ומרימים לי. האמת, שאני לא מרגישה, שמישהו מהם שינה את ההתנהגות שלו כלפי, כפי שאני לא שיניתי את ההתנהגות שלי כלפיהם."

התמונות באלבום המצורף באדיבות זוהר יעקובי

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים,השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה