קהילת מעיין גן יבנה משמחים את העובדים בשירות הציבור ביישוב

$(function(){setImageBanner('4ceabc30-8926-4469-ab28-0f03f229c85c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

קהילת מעיין גן יבנה הינה קהילה יהודית ישראלית עצמאית אשר מקיימת בצוותא קבלות שבת, אירועים משותפים סביב לוח השנה היהודי והעברי, טיולים, מפגשי תוכן ועוד. הקהילה קיימת בגן יבנה 15 שנה ומונה כ-30 משפחות קבועות. חבריה שימחו, בשבוע שעבר (8.3), את עובדי הניקיון והתברואה שבישוב, וחילקו להם משלוחי מנות כמיטב המסורת של חג הפורים.

מזה 11 שנים רצופות שקהילת מעיין גן יבנה פונה למועצה המקומית על מנת לחלק משלוחי מנות לכל עובדי הניקיון, האשפה והתברואה שעובדים בשירות המועצה, ברחבי הישוב.

קהילת מעיין גן יבנה

"כל עובדי הרשות המקומית, עובדים מדי יום ביומו למען הציבור. עובדי האשפה והניקיון שהם עובדי קבלן, הם אלו שהכי פחות "נראים" ולכן נבחרו על ידינו", מסבירים  חברי הצוות המארגן ומסכמים: "מי ייתן שיצוצו בישוב עוד יוזמות אשר מיטיבות עם מי שדואג לאיכות חיי התושבים".

מנהלי תחום התברואה במועצה המקומית סייעו רבות כשהמציאו לידי קהילת מעיין רשימות שמיות מפורטות של כל העובדים. "כך וידאנו שאיש מהעובדים לא יקופח, חלילה", מסכמים המארגנים.

קהילת מעיין גן יבנה

במשלוחי המנות השנה הושקעה חשיבה יתירה, כדי שתכולתם תהיה גם מועילה וגם בריאה יותר מחבילת מוצרי מתיקה על טהרת הסוכר בלבד.

קהילת מעיין גן יבנה

למטרה זו נרכשו עוגות ביתיות המיוצרות במאפיית "ילדודס" שמנוהלת על ידי פנימיית בית חנה בקרית גת, חבילות קפה ושוקולד איכותי. כל החבילות נארזו במארזי בד רב-פעמיים.

ילדי "ילדודס" מודים על שיתוף הפעולה עימם:

קהילת מעיין גן יבנה

קהילת מעיין גן יבנה

"אנחנו מודים לכם מאד שבאתם לשמח אותנו", אמר אחד העובדים, וחברו הוסיף:  "אנחנו גם מודים מאד למנהלי העבודה שלנו שדואגים לנו לפרנסה ראויה ומכבדת". 

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים, השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה