שיא השפל של ארגוני הפשיעה באזורנו - פוגעים בנשים וילדים של היריבים

$(function(){setImageBanner('9c1efcf1-dd2e-4bb8-823f-a345ea72a8fc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

פיצוץ של רכב בו נהגה אישה בהריון וביתה הקטנה אמש, גרם לפציעתם ובנס ניצלו חייהם - ופיצוץ המטען שהופעל בחתונתו של ראש ארגון הפשע עמוס לביא (הכלה נפצעה) - מספרים הפשע באזורנו מתדרדר לשפל המדרגה. ארגוני הפשיעה מתנהגים כנרקומנים של דם ונקמה וגם נשים וילדים כבר לא חסינים.
ההתחממות של פגיעה הדדית זה בזה בעולם הפשע באה לידי ביטוי השבוע כשחיילים של דומרני הותקפו בסכינים באשקלון ובכך שהמשטרה סיכלה ברגע האחרון את כוונותיהם של חברי כנופיית פשיעה בעיר אשדוד, להוציא לפועל חיסול.

הפיצוץ של הג'יפ בו נהגה האישה בהריון וביתה הקטנה

בארגוני הפשע התדרדרו לרמה ושפל שלא הכרנו מעולם – פגיעות מכוונות בנשים וילדים של היריבים.

כל הקודים שהיו מקובלים בעולם הפשע נפרצו ובאזורנו פועלים עבריינים בלי לראות בעיניים, בלי שום בלמים כמו נרקומנים של דם ונקמה ובלי חסינות לחפים מפשע, לנשים וילדים.

תזכורת - לפני מספר שנים - אשתו של עבריין שהעיד נגד ארגון פשע, נורתה  למוות לעיניי שלושת ילדיה - עת היו עמה במכונית בבאר שבע. 

לפני כ-3 שבועות התפוצץ מטען בחבלה בחתונתו של העבריין עמוס לביא (שפצע את הכלה ואורחים נוספים) ואמש יום שלישי (לא הרחק משם)  - פיצוץ מטען במכונית יוקרה  בו היו אשתה הרה ובתה שהם אשתו וביתו של מי שייתכן שמסוכסך עם עמוס לביא.

אמש, ברחוב כרמל ברחובות , בשעות הבוקר נשמע פיצוץ עז שהרעיד את השכונה – אישה צעירה בת 29 בהריון מתקדם וביתה שעשו את דרכם לגן הילדים, ברכב גיפ יוקרתי (BMV), נפגעו מפיצוץ מטען ברכבם. השתיים נפצעו באורח קשה בינוני ופונו להמשך טיפול בבית החולים קפלן.

בעלה של הצעירה, היה מזוהה בעבר עם העבריין אייל נגר, המצוי ביריבות עם העבריין עמוס לביא, שבחתונתו התפוצץ אמצעי לחימה.

בעלה של הפצועה ריצה לפני כעשור עונש מאסר קצר בשל עבירת הונאה. כמו כן, לא נמצא ברשימת היעדים המודיעיניים של המשטרה ואין אינדיקציה למעורבותו בפלילים, יחד עם זאת קושר בעבר שמו לאחד הבכירים בארגון פשיעה בדרום, ולארגון זה יש יריבות מרה עם ארגון הפשע של עמוס לביא.

במקביל המשטרה בודקת כווני חקירה נוספים. מקורביו של הבעל ציינו כי מדובר באיש עסקים והוא אינו קשור לפשע בשום דרך.

הבעל בעצמו שהה בסמוך לזירה והצטרף לבני משפחתו הפצועים בבית החולים.

הקשר בין הפיצוץ בחתונה של עמוס לביא לבין הפיצוץ אמש צפוי להיבדק. אך בשלב זה, טוענים גורמים המעורים בפרטי החקירה כי אין ראיות לכך שמדובר בתג מחיר, ויתכן כי מדובר בסכסוך על רקע אחר עם גורמים שונים.

בכל אזור השפלה, אשדוד ואשקלון, נכנסים לדריכות מחשש להסלמה - "ידענו שמשהו הולך לקרות, אבל כל כך מהר ובתוך שכונת מגורים זה עוד יותר מפחיד" אומר שכן שנכח באירוע פיצוץ הרכב.

לכתבה הנרחבת שפרסמנו כאן באשדוד נט על הרגע בו נחצו הקווים האדומים בעולם הפשע   ועל התחממות של הגזרה שלנו – כנסו כאן.

הפגיעות ההדדיות במסגרת מאבקי השליטה באזורנו נתנו אותותיהם השבוע:

אמש משטרת ישראל סיכלה כוונותיהם של חברי כנופיית פשיעה בעיר אשדוד, להוציא לפועל ניסיון פגיעה על רקע פלילי - 3 חשודים נעצרו (ביניהם נער בן 17) בדירת מסתור ונתפסו אקדח עם תחמושת, רכיבים אלקטרוניים ואמצעי זיהוי ביטחוניים - ככול הנראה מדובר בחברים בארגון הפשיעה של בני שלמה.

התחממות באה לידי ביטוי השבוע  גם דקירות שהיו באשקלון, ככול הנראה חיילים של דומרני שנפצעו - 

מדובר ב 3 צעירים, שניים בשנות ה-30 לחייהם והשלישי כבן 23, בני משפחה, שנדקרו בדירת מגוריהם.  הדוקרים נמלטו מהמקום.

חייהם ניצלו בעקבות טיפול מהיר כשמצבם של 2 קשה ויציב, והשלישי במצב בינוני.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה