שרון ברק - הטאלנט מאשדוד ששורף את הרשת בראיון אישי

$(function(){setImageBanner('544435ac-2362-4c91-8ee4-58135bfdb5af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

שרון ברק מאשדוד, הוא שחקן מוכשר, הוא משתתף בסרטון ההסברה של משפחות החטופים, הוא מצטלם לפרסומות וסדרות, עסוק עד מעל הראש ונחשב לטאלנט הבא. שרון אינו מתפשר על הצלחה בלימודים ומשחק בליגת כדורגל, שכחנו לציין שהוא בסה"כ בן 10...

פגשנו את שרון ברק, הטאלנט הצעיר מאשדוד, בביתו לראיון. הצטרפה אלינו אינה האם, ונוגה האחות הבכורה, הבליחה מדי פעם מחדרה לחלל הסלון. הכרנו משפחה חייכנית ומלאת הומור, שיודעת לשלב את ההצלחה של הבן הצעיר לבין כל השאר, החשוב לא פחות.

צילום ג'ני זרח

משפחת ברק מונה 4 נפשות: האב יאן (45) עורך וידאו עצמאי ב"רשת" תוכנית "הצינור", האם אינה (40) עצמאית, מאפרת בהפקות בטלוויזיה וצילומי תדמית. נוגה, (13) אחותו הבכורה של שרון, תלמידת כיתה ח' בביה"ס מקיף ח' אשדוד, בחורה יפיפיה, חייכנית ומפרגנת לאחיה הקטן, וכמובן שרון (10) תלמיד כיתה ה' בביה"ס שקד, עליו נרחיב בכתבה:

איך היחסים שלך ושל נוגה אחותך, האם אתם חברים טובים, חולקים סודות של אחים?

"היחסים שלנו טובים, אנחנו מדברים הרבה, יש דברים שאנחנו מספרים רק זה לזה, זה מחזק את הקשר בינינו." לאמא ואבא אני מספר הכל, אני לא מסתיר מהם כלום. אבל הסודות שלי עם אחותי, זה לא כדי להסתיר מהם זה פשוט דברים על חברים שלי ושלה, דברים של אחים. זה כיף לי שיש לנו כזה קשר טוב, אנחנו צוחקים הרבה."

מי הכוכב של המשפחה בהומור?

"אחותי נוגה. היא לא מספרת בדיחות, אבל יש לה תגובות, ויציאות מצחיקות, שקשורות למצבים מסויימים ואז אני פשוט נקרע מצחוק."

חוץ ממשחק, מה התחביבים שלך?

"חוץ מהמשחק, אני משחק בליגת כדורגל מכבי עירוני אשדוד, זו העונה השניה, ואני מאוד אוהב לבלות עם החברים שלי."

מה התוכניות שלך? לאן אתה מתכוון להגיע?

"הוליווד" אמר בלי להתבלבל והוסיף "אני רוצה להגיע לחו"ל, להגיע רחוק ולהצליח במשחק. אני רוצה מאוד להתפתח במשחק, בגלל שאני אוהב את המקצוע, ולא רק בגלל הפרסום."

שתף אותנו שרון, באילו פרוייקטים כבר הספקת להשתתף?

"בשנת 2022 השתתפתי ב: סרט סטודנטים של בוגרי קולנוע, פרסומת למייקרוסופט ליום האישה, פרסומת לאיכות הסביבה - חד פעמי עם ניב סולטן – לפמ, פרסומת לפרטנר עם סטטיק, פרסומת לאפליקציית ''איזי'', פרסומת לתלמה - קורנפלקס של אלופים עם דני אבדיה ולינוי אשרם."

משפחת ברק

(הפרוייקט הראשון - סרט סטודנטים)

משפחת ברק

(פרסומת לפרטנר עם סטטיק)

"בשנת 2023 השתתפתי ב: פרסומת למכונית צ'רי CHERY – דיבוב, סדרה קומית - יניב, רשת 13, סרטון הסברה ישראלי - למען החטופים."

משפחת ברק

(סרטון הסברה לחטופים)

משפחת ברק

(פרימיירה לסדרה ''יניב'')

"השנה, 2024, השתתפתי עד עכשיו ב: סדרה - צוות הצלה - ''בית הספר לשוטרים ולשוטרות'', בהוט וניק ג'וניור עונה 1, סדרת דרמה - ''הצבי'' עם קרן מרגלית. כאן 11, פרסומת לסאוטר מוצרי חשמל. "

משפחת ברק

(צילומי סדרה צוות הצלה - בית הספר לשוטרים ולשוטרות)

משפחת ברק

(צילומי הסדרה ''הצבי'' עם סוזנה פפיאן)

איך הגעת לככב בסרטון ההסברה למשפחות החטופים?

"המלהקת ענבר דוד שליהקה אותי לכמה תפקידים, בפרוייקטים אחרים, והיא פנתה להורים שלי ואמרה שמחפשים ילד לסרטון ההסברה, ושאני מתאים לתפקיד. ביקשו ממני כמה אודישנים דרמטיים ואז זומנתי לצילומים. זה פרוייקט התנדבותי שהמשפחה כולה שמחה לקחת בו חלק."

איך נחשף הכישרון שלך?

"אני עשיתי ערוץ יוטיוב עם אבא שלי ואחותי ואז אבא ראה שאנחנו טובים במשחק, ושלח אותנו לסוכנות GO SEE עם של לירון קליין. אחותי עברה לתיאטרון ולא מזמן חזרה, אני נשארתי בסוכנות והמשכתי לעשות פרוייקטים." את כל הצילומים הם עושים בסטודיו הביתי, שנפתח עבור המטרה.

איך הגעת למעמד "טאלנט" ולמה אתה חושב שדווקא אצלך זה תפס ואנשים התחברו אליך?

"אני חושב, שבגלל שאני עושה את זה טבעי ובכיף, זה בא לי בטבעיות, אני לא משחק, אני נכנס לדמות ואז מרגישים שכאילו אני טבעי. כשאני משחק, אני לא מדקלם את הטקסט, אני חושב איך אני מתנהג ומדבר בחיים הפרטיים ומשלב את זה בתוך המשחק."

משפחת ברק

(צילומי סרט ''שמיים וארץ'' עם הילה סעדה)

ומה קורה עם ביה"ס? איך אתה מסתדר בשילוב בין המשחק, הזמן שאתה צריך להשקיע, הצילומים, החזרות והשינון של הטקסטים, לעומת המטלות והחובות בביה"ס ?

"אני לומד רגיל בביה"ס ואחרי ביה"ס אני עושה את השאר, אודישנים, חזרות וכאלה. אף פעם לא על חשבון בית הספר, אלא אם כן יש לוקיישן מאוד רחוק, אבל זה נדיר. אם אני מפסיד משהו, אני תמיד דואג להשלים."

איך המחנכת / ביה"ס מפרגנים לך? עוזרים לך להשלים, מתחשבים במידת הצורך?

"כן בטח, לא רק המחנכת, גם המנהלת כולם מפרגנים ועוזרים לי להשלים את החומר במידה ואני צריך.  אני גם רואה בקבוצת הוואצאפ את כל המטלות שצריך להשלים. אם אני צריך, יש גם אפשרות לשיעור פרטני, במידה וקשה עם החומר הנלמד."

ואיך הציונים שלך? איזה תלמיד אתה?

"הציונים שלי טובים, תמיד הייתי תלמיד טוב ונשארתי גם אחרי שהתחלתי את המשחק, והעיסוק מסביבו לא מפריע לי בלימודים."

משפחת ברק

(צילומי סדרה ''מועדון הסטנדאפ'' עונה 1 עם גורי אלפי)

האם אתה מצטלם לסדרה חדשה/פרוייקט חדש בקרוב?

"אני מחכה לתשובות מכמה פרוייקטים שעשיתי עליהם אודישן פיזי, שזהו השלב השלישי. בנוסף הצטלמתי לכמה פרוייקטים שעדיין לא שודרו ועומדים לצאת כמו: מערכון עם גורי אלפי במועדון הסטאנדאפ עונה 1 החודש בכאן 11, מערכון עם גיורא זינגר למועדון הסטאנדאפ עונה 2 בכאן 11, פרסומת למדבריום, ⁠פרסומת לכלמוביל, ⁠צוות הצלה בית ספר לשוטרים ולשוטרות עונה  2."

איך המשפחה המורחבת מקבלת את הטאלנט שלהם?

"סבתא ויטה וסבא ולרי הם ההורים של אמא." מספר שרון ומוסיף "הם ממש מתרגשים ושמחים בשבילי. הם שולחים לי הודעות אם הם רואים פרסומות או משהו שקשור אלי." סבתא נינה היא אמא של אבא, היא רואה את הסדרה "הצבי", שם אני מדבר יידיש, למדתי במיוחד לתפקיד."

משפחת ברק

(צילומי הסדרה ''הצבי'' עם אור בן מלך)

איך החברים בכיתה/בשכבה מגיבים לפרסום שלך?

"כולם מפרגנים, אני לא מרגיש קנאה, להיפך, הם נרגשים לקרוא כתבות עלי, ולראות אותי בטלוויזיה. הם תומכים בי ועוזרים לי. יש תנועה מסויימת שעשיתי בפרסומת שהופעתי בה, והיא הפכה להיות משהו שמחובר אלי בין החברים, כשחבר שלי רואה אותי אומר אהלן ועושה את התנועה, זה הפך להיות חלק מההווי בין החברים."

ביקשנו לשאול גם את אמא אינה כמה שאלות כהורה לטאלנט:

אינה, כאמא ל"טאלנט" מה את חושבת/מה את מרגישה בנוגע לכך?

"אני מאוד גאה בו."

איך אתם מתמודדים, כמשפחה, עם הפרסום של שרון?

"אנחנו לוקחים את זה כמשהו כייפי. מלכתחילה זה התחיל כתחביב, כייפי, מאוד fun, וגם היום אנחנו באמת מחפשים את הכיף. אנחנו כולנו מתרגשים ברמות מפרוייקטים שהוא לוקח בהם חלק. בעלי יאן ואני עצמאיים, אז קל לנו להתאים את הלו"ז שלנו, בין אם זה לחזרות בבית ובין אם זה לצילומים, אנחנו מאוד נהנים מזה."

משפחת ברק

(בצילומי סרט קולנוע ''שמיים וארץ'' עם תום אבני)

איך אתם מגיבים לכך? אוהבים? מדרבנים? בולמים?

"את האמת, יש לנו סוכנת שהיא תותחית ואחת החזקות בשוק, לירון קליין, מסוכנות GO SEE. היא מסננת חומרים מלכתחילה אנחנו מקבלים זימון לאודישן אחרי שכבר עבר סינון שלה, אחרי שהיא יודעת מה נכון ומה לא נכון לילד, ואנחנו באמת סומכים עליה במאה אחוז."

איך אתם דואגים לשילוב נכון של הפרסום עם הלימודים?

"אנחנו מאוד משתדלים לאזן, בין לא רק לימודים,  בין החיים הפרטיים שלו, כי לא חסרים לו חיי חברה, לבין ביה"ס הכדורגל והצילומים. הוא יודע, הוא ילד מאוד בוגר ומבין. כשיש תקופת צילומים יותר אינטנסיבית אנחנו משתדלים פשוט לאזן."

 שרון מוסיף הערה משלו "בתקופת צילומים אני גם צריך להיות יותר זהיר, להישמר לא להיפצע, וגם לשמור על הקול שלי, שלא אהיה צרוד."

משפחת ברק

(צילומי סדרה ׳׳מועדון הסטנדאפ׳׳ עונה 2 עם גיורא זינגר)

מה הייתם, כהוריו, מאחלים לו בהמשך?

"שרק יצליח במה שהוא בוחר. אנחנו מבחינתנו נותנים את הכלים בגיל הזה, והוא כבר כשיגדל יחליט מה בא לו לעשות. הכי חשוב שיהיה לו כיף וטוב, שיהיה מאושר."

ומה עם לימודים אקדמיים בתחום או בתחומים אחרים, זה משהו שתדחפו אליו?

"זוהי שאלה מאוד רלוונטית במשפחה סובייטית משני הצדדים", מחייכת אינה האם. "אנחנו לא משפחה סובייטית קלאסית, בעלי ואני. אנחנו תומכים בזה שצריך לתת להם את כל הכלים, הם כן לומדים טוב, ואני בחיים לא אגיד למה קיבלתם ציון כזה ולא אחר. זו ממש לא הגישה שלנו בבית. מבחינתנו אם עשית, השתדלת ולא הצלחת, לא נורא, אני אעזור לך ואתן לך את הכלים להצליח יותר. זה לא האישיו, אני תומכת בגישה שאני אתן לך את כל הכלים בין אם זה בלימודים, בין אם זה במשחק, בין אם זה בכדורגל וכשאתה תהיה יותר גדול ובוגר, יהיה לך יותר שכל, תוכל לבחור על מה בא לך לשים דגש. זה לא שאני יושבת ומצפה לראות אותו רופא או עו"ד, זה לא שם בכלל." מסכמת אינה.

לירון קליין סוכנות Go See

על שרון מספרת לנו לירון קליין מסוכנות Go See: "שרון ברק הוא ילד פלא, הוא נרשם לסוכנות שלנו (Go See  בהנהלת לירון קליין) בסוף 2021 וכבר מהאודישנים הראשונים שהגיש היה ברור שמדובר בילד מוכשר."

"בכל מה שקשור לילדים שחקנים המפתח להצלחה היא בגרות והכוונה נכונה. אין ספק שההורים של שרון עזרו לו מאוד בתפקידיו הראשונים. ניכר שהאודישנים שהגיש היו מקצועיים ושיש לו הכוונה נכונה. שרון התקבל ללא מעט תפקידים ושמו הולך לפניו בתעשייה. אני גאה בו מאוד, הוא לומד משקיע ומתמיד, גם כשזה לא כל כך פשוט להתרוצץ בין אודישנים וימי צילום. ניכר שהוא מאוד נהנה בזה וטוב בזה." סיכמה.

(תמונות נוספות באלבום המצורף באדיבות משפחת ברק)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה