תושבי גן יבנה כותבים: שמואל אגבר

$(function(){setImageBanner('93b1e185-d426-450c-b3cb-09dbfb644917','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

שמואל אגבר, שבנו רותם נפל לפני 24 שנים, בתאונת אימוני חטיבת שריון, מצטרף אל הזמר הוותיק חנן יובל שהודיע למארגניו: "זה גן חיות, לא אופיע ביום הזיכרון בכנסת", ומכריז כי גם הוא לא יגיע לטכס כהורה שכול: "אעשה שקר לנפשי ואחטא לעצמי, לבנותיי ולנכדיי, באם תדרוך כף רגלי שם בערב שכזה."

שמואל אגבר

כך כתב שמואל אגבר, אב שכול, תושב היישוב:

"כמידי שנה מתקיים טכס במשכן הכנסת בו מצויין יום הזכרון לחללי צבא ההגנה לישראל. הכנסת הזו של אלמוג כהן, דודי אמסלם, טלי גוטליב, גלית דיסטל, אריה דרעי ואחרים...אין אפילו צדיק אחד בסדום שיקום ויתנער מההתנהגות של הנהימות וניבולי הפה."

עוד כתב שמואל: "אני שמואל אגבר אבא של רותם, אעשה שקר לנפשי ואחטא לעצמי, לבנותיי ולנכדיי, באם תדרוך כף רגלי שם בערב שכזה. אני מתבייש במה שקורה ומתרחש שם בכנסת מבחינת התנהגות, נימוסים, חברות וחיבור לעם אחר."

והוסיף: "מתלבט כעורך, באם להגיש לנשיא המדינה ולחברי הכנסת את אסופת סיפורי הזיכרון והגבורה של הבנים הנופלים המוקדש ל-75 שנות קיום המדינה וארגון "יד לבנים", המתפרסמים ב"שיח שכולים". האסופה מופקת כמידי שנה, למען המשפחות השכולות על ידי ארגון "יד לבנים".

שמואל חתם את דבריו בקריאה הבאה: "אני תיקווה כי לקראת יום הזכרון הקרב ובא, הסערה תעלם, והארץ תשקוט קצת בעקבות שהממשלה תרגיע ותקפיא את החלטותיה המיועדים לשינוי, תכנס למשא ומתן הגון בין כל הצדדים, ואיש תחת גפנו ותאנתו, השקט והשלווה יחזרו לכל בית בארץ ישראל. לסיכום. מאחל חג עצמאות 75 שקט ורגוע עם ביטחון מלא מלא על כל תושבי מדינת ישראל."

"המושך בקולמוס" מגזין  לפרסום שיר/סיפור קצר, פרי עט תושבי גן יבנה.

אם גם אתם חוטאים בכתיבה, מפרסמים ברבים, או רק למגירה,                   נשמח לפרסם את פרי עטכם במגזין, ולהשמיע קולכם ברבים.

מחכים למושכי הקולמוס ב [email protected]

*רצוי להוסיף תמונה שלכם, אותה תרצו לפרסם עם כתב ידכם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה