אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a4443e6f-7b1c-4cf8-a114-5359ebacf90f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a4443e6f-7b1c-4cf8-a114-5359ebacf90f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26400,'Image','');},15]]);})


תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 19/01/18 ועד 25/01/18


טלה:

מצב רוח אפרורי. עייפות של הנפש ורצון למנוחה. ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים  בשלב של חיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין . בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

שור:

שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב... שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

 

תאומים:

בשבוע זה יש להתנהל בזהירות. חוסר יציבות רגשית וחומרית יוצרים ירידה באנרגיות ופגיעה בדימוי ובערך העצמי. התמודדות עם נפילה רגשית כמו למשל: פיטורין או גירושים מצרכים עזרה מבחוץ. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

 

סרטן:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל טלה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 

אריה:

המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע לא קל צפוי לבני מזל אריה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד כוויתים שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

בתולה:

הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

מאזניים:

דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בליבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

עקרב:

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך - אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

קשת:

שבוע טוב בפתח. הרבה תשוקה ורצון להיות שייך מובילים להתחברות חברתית ומינית. הימנעות מחשיבה שלילית היא המפתח לשינוי וצמיחה. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

גדי:

הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל גדי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך..." (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

דלי:

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים . זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

דגים:

בני מזל דגים ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד - לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים  ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. למרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים.

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה