מבצע פורים: אחד פלוס אחד

$(function(){setImageBanner('9e66664c-4aa4-4414-a169-ae0a74024551','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

המאפר הלאומי ירין שחף, מציע לכם להתחפש בשניים, כלומר בזוגות. גם יותר זול מלקנות תחפושות קנויות, גם יותר מגניב וגם הקשר הזוגי יראה הדוק כמו שלא היה מעולם. רוצים לנסות? הנה הטיפים והרעיונות

פורים השנה יותר מכל מזוהה עם צמדים. לא צריך לפשפש הרבה לאחור כדי להיזכר שהייתה זו ללא ספק שנת הזוגות ודוגמאות לא חסרות, בבקשה: סטטיק ובנאל, אופירה וברקוביץ,  צמד הדווידים אמסלם וביטן, וכמובן הזוגות שהתחתנו מ'מבט ראשון' וגם אלה שרצו יחד למיליון. רגע לפני שאתם מצטיידים בחומרי איפור, קבלו את המדריך המלא מפי ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות.
איפור מיכל ששון, ל'ירין שחף'   צילום יחצ'

צבעי גוף - על בסיס מים הם חומרים נפלאים לתחפושת מצוירת. בעזרתם ניתן בקלות ליצור ציורי פנים ססגוניים ולצבוע שטחי גוף גדולים בזמן קצת יחסית. היתרון הבולט של צבעי המים הוא מגוון הרחב של גוונים אליהם ניתן להגיע בעזרת חמשת צבעי היסוד (שחור, צהוב, אדום, כחול, ולבן). מערבבים אותם בדומה לצבעי מים המיועדים לציור מסורתי וכך ניתן להגיע לקשת אינסופית של גוונים.

אבני חן ואבקות נצנצים - פאייטים, קונפטי מתכתיים, אבני חן ודמויי קריסטלים ניתן להשיג בכל חנות לחומרי יצירה. בעזרתם ניתן לשדרג כל מראה ולהפכו לפורימי, צבעוני, וזוהר שיגנוב את ההצגה. את האבקות המנצנצות ניתן לפזר על בגדים או ישירות על הגוף (יש להניחם על צבעי הגוף כשהם עדיין רטובים) וכשהצבע יתייבש, הנצנצים מתקבעים ומעניקים אפקט פלאים חגיגי ופורימי.
פורים ומתפרפרים איפור אנסטסיה מילר ל'ירין שחף  צילום אבי משולם

דבקים מיוחדים - על מנת ליצור מראה איפור מקצועי ועמיד, שיחזיק מעמד בכל מסיבות החג, יש להצטייד מראש בדבק הייעודי, שיתאים לחומר אותו אנו מעוניינים להצמיד לעור הפנים או הגוף. קיימים שלל סוגי דבקים בשוק האיפור המקצועי: דבק ריסים (בגוון שקוף או בגוון שחור), דבק לקעקועי נצנצים (מגיע בדרך כלל בליווי שבלונות מיוחדות לקעקועים), דבק לשפמים, זקנים ותוספות שיער, ועוד שלל דבקים המיועדים לכל משימת איפור. שימוש בדבק הנכון לאיפור שברצונכם להשיג יבטיח תוצאה מקצועית, עמידה ונכונה, שלא תזיק לעור הפנים או הגוף.

הקפידו על כללי זהירות - בשימוש בספריי לשיער, בעת ההתזה, הקפידו להתרחק מאזור העיניים וקנה הנשימה. שימוש בגיר, פחמים או צבעים שאינם מותאמים לעור עלול להוביל לגרד, אדמומיות ואף לפצעונים מוגלתיים.
איפור יולי מאנה לביא ל'ירין שחף' צילום יחצ

במקרה של אדמומיות בעור או נפיחות - יש להסיר בזהירות את האיפור, ולהניח רטייה  ספוגה  במים פושרים, כדי להרגיע את האזור ולגשת להיוועץ עם רופא.

 

לא ישנים עם איפור - במהלך השינה, האיפור סביב העין סותם את הנקבוביות ואף עלול להימרח ולזלוג אל תוכם ולגרום לתגובה של אדמומיות, שעורה, או דלקת מקומית. להסרת האיפור מומלץ על שימוש בחומרים המיועדים להסרת איפור או להשתמש במגבונים לחים.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה