איזה מצבר מתאים לרכב שלי

$(function(){setImageBanner('f8881a60-61a4-4075-a07d-0705fb6a323a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

מה יותר חשוב לישראלי יותר מהרכב שלו? אנו נוסעים בו מדי יום לעבודה, חוזרים הביתה, יוצאים לטיולים, לקניות, לסידורים... אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמנו יום אחד בלי רכב. אז למה שלא נדאג שיהיה לו מצבר איכותי כמו שצריך?

freepik

כאן דרך איה מצברים תוכלו לבחור את המצבר הטוב והאיכותי ביותר לרכב שלכם. כאן תוכלו להזמין שירותי החלפת מצבר עד הבית במחירים מעולים – בדיוק מה שאתם צריכים כשיום אחד המצבר שובק חיים!

מהו מצבר ועד כמה הוא חשוב לרכב?

המצבר בראש ובראשונה מספק את אספקת החשמל לרכב – הוא למעשה מהווה את מקור הכוח החשמלי המניע של הרכב. הוא חיוני ביותר להתנעה של המנוע בכל התחלת נסיעה, הוא מספק מתח חשמלי גם למערכות חשמליות של הרכב – מנורות, רדיו, מולטימדיה, מגבים ועוד. בעוד שאתם איכשהו יכולים להסתדר יום אחד בלי כל אלו, אתם לא יכולים ללא יכולת להתניע את הרכב – פעולת הצתה הראשונית שגורמת למנוע לפעול.

דברים שהורסים את המצבר

במידה ואתם משאירים אורות ברכב דולק לאורך שעות ללא הנעה של הרכב – לדוגמא אם שכחתם את האורות כשיצאתם מהרכב בחניה – המצבר עלול להישחק והמתח שבו ייגמר. מקרים כאלו הורסים את המצבר וגומרים לו את אורח החיים. כך או כך, אורך החיים הממוצע של מצבר סטנדרטי עומד על בין 4 עד 5 שנים. במידה ואתם חושבים שהגיע הזמן להחליף מצבר, הזמינו דרך איה מצברים – שירותי החלפת מצבר עד הבית במחירים נהדרים!

כיצד להתאים את המצבר לרכב שלכם?

לא כל מצבר יכול להתאים לרכב שלכם. לכל יצרנית רכב יש סטנדרטים למצבר עם מפרט ספציפי שמתאים במיוחד עבורו, וכן לכל דגם מכל יצרנית דואגים שזה יהיה תואם. חיבור של מצבר לא תואם יצרנית או דגם של רכב עלול להוביל לאי-אופטימליות מבחינת ההתאמה, לאורך חיים קצר של מצבר ובעיות שונות במהלך הנסיעות שיהיו לאחר מכן. לכן, חשוב מאוד לוודא יחד עם החברה שמחליפה לכם את המצבר הישן בחדש כי המצבר אכן תואם ליצרנית ולדגם הספציפי של הרכב שלכם.

אתם לא צריכים יותר מדי לדעת – כאשר אתם קוראים למומחים המבינים במצברים ומספקים שירותי החלפת מצבר עד הבית, הם ידעו בדיוק איזה מצבר להתאים לסוג הרכב שלכם, בקלות וביעילות.

למה להזמין שירותי החלפת מצבר עד הבית?

אם יום אחד אתם מגלים כי הרכב לא מתניע, סיכוי סביר שזה בגלל מצבר שהלך. רוב הזמן אנחנו ממהרים ואין לנו זמן לבזבז על נסיעה למוסך להחלפת מצבר ישן בחדש, והיינו שמחים אילו היינו יודעים על שירותי החלפת מצבר עד הבית. בשורות טובות – יש שירות כזה, והוא משתלם לחלוטין! במקום שתתקעו בפקקים בנסיעה בבוקר מהבית ועד המוסך בעירכם, תוכלו להביא את המוסך עד אליכם. כאן דרך איה מצברים נשמח להעניק לכם שירותי החלפת מצבר עד הבית לא משנה היכן תהיו!

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה