איך מזמינים כרטיס אשראי?

$(function(){setImageBanner('2c32cbf5-ec38-484b-8654-ff5c21d2be18','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כרטיסי אשראי הפכו בעשורים האחרונים לאמצעי תשלום מובילים, וכיום הם כבר הרבה מעבר לכך.

FREEPIK

הם מעניקים ללקוחות הטבות, הנחות, הלוואות ויתרונות נוספים. בנוסף, כרטיסי אשראי אינם בהכרח פיזיים ועשויים להיות דיגיטליים. איך מבצעים הזמנת כרטיס אשראי ויזה או מאסטרקארד, לאחר בחירת הכרטיס הנכון? הנה כמה טיפים מועילים.

מצאו את כרטיס האשראי המתאים

לפני הגשת בקשה לכרטיס אשראי, הקדישו זמן לשקול איזה מהם עשוי להתאים לצרכים שלכם. כרטיסי אשראי שונים יכולים להיות שימושיים לדברים שונים.

לדוגמה, כרטיס אשראי שצובר נקודות לטיסות אידיאלי לאנשים שטסים בתדירות גבוהה, בעוד כרטיס קאש בק יכול להתאים לאלה שרוצים לרכז את כל הרכישות בכרטיס אחד, ולהרוויח מהן כסף בחזרה.

בעת השוואת כרטיסי אשראי, הקפידו לקחת בחשבון את התשלום החודשי (חפשו הצעות לפטור מתשלום במשך תקופה או באופן קבוע), וכן עמלות וחיובים אחרים. קחו בחשבון את תוכנית ההטבות, שמגיעה עם כל כרטיס חוץ בנקאי או בנקאי.

יש המון סוגי כרטיסים, שמשרתים אנשים שונים ומטרות שונות, אז הגישו בקשה רק לאחר שמצאתם את הכרטיס הנכון. קל לבצע השוואות כיום, כאשר כל המידע קיים באינטרנט והגופים הפיננסיים מפעילים אתרים ואפליקציות נוחים.

בדקו את ציון האשראי שלכם

כאשר המלווים שוקלים את הבקשה שלכם, הם מבקשים את אישורכם להביט בדו"ח נתוני האשראי ובציון שלכם. במיוחד אם לא מדובר בבנק שלכם, זה עוזר לגופים לקבוע עד כמה אתם אמינים בכל הנוגע להתנהלות כלכלית בכלל, והחזר אשראי בפרט.

אם אתם לא בטוחים מהו הציון שלכם, כדאי לבדוק אותו לפני שאתם מזמינים כרטיס. תוכלו לחפש טעויות ולוודא שכל המידע שיש לסוכנות האשראי מדויק.

כמו כן, ייתכנו צעדים בהם תוכלו לנקוט כדי לשפר את ציון האשראי שלכם אם הוא לא בדיוק כפי שהייתם רוצים.

בררו את זכאותכם

מצאתם כרטיס שאתם אוהבים? אל תשכחו לוודא שאתם זכאים להזמין אותו. לדוגמה, יש כרטיסי אשראי שמיועדים לאוכלוסיות ספציפיות, לחברים בארגונים מסוימים וכו'.

מלאו את הבקשה

תצטרכו למלא פרטים כדי להגיש בקשה לכרטיס אשראי. ניתן לעשות את זה באופן פרונטלי, אבל באמת שאין שום סיבה. חברות האשראי והבנקים מציעים תהליכים דיגיטליים פשוטים ומהירים.

הקפידו להיות כנים לגבי הפרטים שלכם כדי לוודא שאין טעויות. בקשת כרטיס אשראי שנדחתה עשויה להשפיע על ניקוד האשראי שלכם.

זכרו תמיד צריך לבדוק את התנאים וההגבלות של כרטיס האשראי לפני הגשת הבקשה.

סקרו את ההצעה שקיבלתם

אחרי שזכאותכם אושרה, ודאו שההצעה הסופית תואמת את הציפיות מבחינת:

  • תשלום חודשי
  • עמלות
  • מועדי פירעון לתשלום
  • מתנת הצטרפות

אתם מרוצים? נהדר. בתוך ימים ספורים יגיע אליכם הביתה (או לאן שתבחרו) כרטיס אשראי ויזה או מאסטרקארד שמתאים להרגלי הצריכה ולהעדפות שלכם, ומאפשר לכם לנהל את ההוצאות בחוכמה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה