$(function(){setImageBanner('fdcabad1-a083-4595-b67c-06970ff53491','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

למרות שישנם ריפודים סינטטיים נפלאים לספות ורהיטים אחרים, אנשים רבים ממשיכים לבחור בספות עור, וזה לא מפתיע מדוע; המראה היוקרתי של ריפוד עור, המגע הנעים שלו, והעמידות ארוכת השנים של הריפוד הטבעי הזה הופכת אותו לפופולרי בקרב רבים. כדי לשמור על המראה הייחודי של ספות עור, חשוב לדעת כיצד לתחזק אותם וכיצד לנקות אותן בצורה הנכונה.

Pixabay

כדי לדעת כיצד מנקים ספות עור באופן מיטבי, קראו את המדריך הבא ועקבו אחר כל השלבים הנחוצים:

אבחנו את סוג העור – הטיפ הראשון במדריך של איך מנקים ספות עור הוא בדיקה ואבחון של סוג העור המשמש לריפוד. מדוע? מפני שיש סוגים שונים של עור המשמשים לריפוד של ספות ושימוש בחומרי ניקוי לא נכונים עלול לגרום להם לנזקים.

שימוש בחומרי ניקוי שהינם עדינים מדי לא ינקה את הלכלוך מהספות ושימוש בחומרים אגרסיביים או לא נכונים עלול לגרום לקילופים בעור, טשטוש הצבע, ונזקים אחרים הדורשים ריפוד מחדש של הספה. לכן, לפני תחילת הניקוי בדקו את סוג העור המכסה את הספה שלכם. אם אתם לא בטוחים מה הסוג, צרו קשר עם החנות שבה רחשתם את הספה, או התייעצו עם רפד/מנקה ספות שיוכל לומר לכם בדיוק מה סוג העור ואילו חומרי ניקוי מתאימים לו.

בצעו ניקוי ראשוני של הספה – כדי לנקות את הספה באופן יסודי, חשוב להסיר ממנה את שכבת הלכלוך העליונה באמצעות ניקוי עדין. כדי לעשות זאת, אתם יכולים להשתמש בשואב אבק שיסיר אבק או לכלוך מהספה, או לנקות אותה עם מטלית רכה ומים. מומלץ שלא להשתמש במגבונים עם חומרי ניקוי חזקים או באלכוהול לניקוי מפני שהם עלולים לגרום לירידת צבע מהעור.

בצעו ניקוי יסודי של הספה – לאחר שגיליתם מה סוג העור המשמש לריפוד של הספה שלכם וביצעתם ניקוי ראשוני, תוכלו לבצע ניקוי יסודי יותר שיסיר כתמים בולטים ויאפשר להבריק את הספה. עבור השלב הזה, עליכם לרכוש חומרי ניקוי מיוחדים המיועדים לספות עור ויתרה מזאת – מתאימים לריפוד של הספה שלכם. המנעו מחומרי ניקוי ביתיים אחרים המכילים כלור או אקונומיקה והשתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים לעור בלבד.

השתמשו במטלית רכה או מטלית המיועדת לניקוי עור ונקו את הספה שלכם בתנועות מעגליות עדינות. מומלץ לנסות חומר לניקוי ספות עור שיש לכם באזור קטן בספה שאינו נראה לעין כדי לוודא שהוא לא יגרום לנזקים.

שמנו את הספה – כדי לשמור על המראה הנקי והמבריק של הספה, חשוב שתשמנו אותה לאחר הניקוי. טפטפו שמן על מטלית רכה ומשחו את הספה במקום לשפוך את השמן ישירות על הספה. מרחו את השמן בתנועות מעגליות וכסו את כל שטח הריפוד כדי לחדש את מראה הספה ולשמור על ניקיונה לאורך זמן.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה