איך תשדרגו את הבית בלי לשבור תכנית חיסכון או קירות? הכירו את הטרנד הלוהט של עולם העיצוב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a5f85d1a-dec8-4de5-96b4-dd5fce88af35','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5f85d1a-dec8-4de5-96b4-dd5fce88af35','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

מרגישים שחסר לכם צבע בבית? מביטים מסביב ומרגישים שהבית דורש שדרוג? מהיום תוכלו להכניס עניין לבית ולשדרג את עיצוב הקירות והחלל בלי לשבור קירות ובלי הוצאות מיותרות וכל זה באמצעות הטרנד הלוהט בישראל: הטפטים! יותר ויותר מעצבי פנים בוחרים בטפטים לצורך שדרוג ועיצוב החלל. הטקסטורות, הצבעים והדוגמאות השונות משדרגות כל חלל בבית מעניקים לכל חדר לוק ייחודי בין אם מדובר על חדר שינה, סלון או חדר משחקים.

חסר לכם צבע בבית? מביטים ימינה, שמאלה ולא לגמרי אוהבים את מה שאתם רואים? אם כך, כמובן שאנחנו יכולים להבין מדוע אתם זקוקים לשינוי ומדוע תרצו לעשות משהו בנידון. חשוב להבין: היום אתם יכולים להכניס עניין לעיצוב הבית ולשדרג את העיצוב שלו גם מבלי לשבור קירות ובצורה הרבה יותר פשוטה מאשר בעבר, אז למה אתם מחכים? כל שעליכם לעשות זה לבחור את הטפטים הכי יפים שיש, כי אם יש משהו שאתם יכולים להיות בטוחים לגביו, זה שטפטים הם הטרנד הכי חם בישראל, וזה לא במקרה! כאשר תתחילו לראות את הטפטים הכי חמים בישראל תגלו שלמעשה מדובר על עולם ומלואו. כיוון שבדרך כלל טפט זה לא משהו שנרצה להחליף בכל כמה חודשים, בהחלט יש טעם לקחת את הזמן ולבחור את הטפט המושלם עבורכם. קחו בחשבון גם את השאלה לאיזה חדר ולאיזה קיר מיועד הטפט, כי לא כל מה שיתאים לחדר השינה שלכם יתאים גם לסלון. לכן יש טעם להגדיר מראש איזה קיר בדיוק הייתם רוצים לשדרג לאיפה הייתם רוצים להוסיף צבע שכן בהתאם לכך תוכלו לבחור בקלות רבה יותר את הטפט הנכון לכם.

 גן יבנה נט

צבע, גודל ואיכות

 

אם יש לכם התלבטות בין כל כך הרבה טפטים נפלאים ויפים שיוכלו להתאים לקירות הבית שלכם, אפשר להבין אתכם. אין ספק שבעבר, כאשר היה רק סוג מסוים של טפטים לקירות, היה הרבה יותר קל לבחור את האופציה הנכונה, שכן המבחר גם מבלבל. זה נשמע לכם מוכר? ראיתם כבר לא מעט אפשרויות ואתם הולכים לאיבוד? אם כך, יש כמה דברים שיעזרו לכם לבחור את הטפט המושלם. לדוגמא: מה גודנל הטפט הרצוי? והאם מדובר על טפט שעתידה גם להגיע אליו שמש ישירה? האם אתם רוצים את הטפט הכי צבעוני שיש? או שאולי אתם רוצים משהו קצת יותר סולידי? האם אתם רוצים משהו שרק יוסיף לעיצוב הקירות והבית כולו או שאתם רוצים שהטפט יהפוך להיות העניין המרכזי ביותר בבית? בנוסף לשאלת הדוגמא והצבעים, כמובן שיש גם טעם לבדוק את האיכות. רוב האנשים שבוחרים לשלב טפט בעיצוב הקירות לא באמת ירצו להחליף אותו תוך זמן קצר. למעשה, הציפייה היא ליהנות מהטפט לכמה שיותר שנים, מה שמסביר מדוע על איכות המוצר הזה לא כדאי להתפשר. לכן יש טעם לבדוק מאיזה חומרים עשוי הטפט, האם הוא נחשב לאיכותי והאם ניתן גם לשלב שכבת הגנה נוספת. בימינו אתם יכולים לרכוש, בין היתר, שכבת למינציה שתהפוך כל טפט להרבה יותר עמיד, אז למה לא להשקיע בכך?

 גן יבנה נט

 

רכישת טפט במהירות ובקלות

 

כיום חברות הטפטים מציעות לכם את כל הטוב שיש היום בעולם הטפטים לבית, למשרד ולכל חלל אחר. באתרים תוכלו למצוא למעלה מ10,000 סגנונות של טפטים ומדבקות קיר .ובנוסף, כל מה שתרצו עמיד ואיכותי ביותר. תוכלו גם ליהנות גם מרכישת שכבת למינציה לטפט החדש שלכם ואת הכול ישלחו אליכם בחבילה תוך שלושה ימי עסקים. כאשר ניתן להזמין טפטים ומדבקות קיר אונליין החיים נראים לגמרי אחרת, אז למה לכם לדחות את העניין?  לא תמיד חובה להיכנס לשיפוץ ארוך ומאסיבי כאשר רוצים לעצב את הבית מחדש, כי גם טפטים יכולים לעשות את ההבדל. בנוסף זה יהיה רעיון נהדר לתת מדבקות קיר כמתנה עם הקדשה אישית למשפחה וחברים. הכניסו עוד היום צבע לכל חדר בבית ותראו שלא תצטערו על כך, כי זה לא במקרה שהטרנד הזה כבש את הארץ כולה!

גן יבנה נט

 

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה