אירוח בקיבוצים - הצימר האידיאלי לנופש קסום

$(function(){setImageBanner('5b12d97f-18fe-476f-a499-785a9b4ec9eb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כשאנחנו חושבים על המילה צימר אנו חושבים על מקום מרוחק ושקט. אנחנו חושבים על בקתת עץ קטנה, ציוץ ציפורים והרבה טבע. המילה צימר הושאלה ללקסיקון הישראלי מהשפה הגרמנית ומיידיש ומשמעותה חדר. בישראל המילה קיבלה משמעות עם ניחוח של חופש ושלווה. צימרים בצפון הארץ אכן מספקים את אותה החוויה אך לא רק זאת. ישנם סגנונות אירוח שונים ומגוונים בניהם אירוח בפרדסים, אירוח בישובים, באוהלים ואירוח בקיבוצים. כל מי שרוצה לבלות בצפון ימצא את שליבו חפץ בו.

 אירוח איילת השחר

צימרים בצפון - כל כך הרבה סיבות להתארח 

צפון הארץ הקסום נותן את כל הסיבות לבוא ולהתארח בין השדות, הפרדסים וההרים. המיקום, האטרקציות וסוגי אירוח מגוונים מביאים תיירים ונופשים רבים אל צימרים בצפון. הצימר הפופולארי ביותר הוא אירוח בקיבוצים שמאפשר להיות קרובים לכל המקומות החשובים בנסיעה קצרה בלבד. 

  • מיקום ליד פנינות טבע - צימרים בצפון ממוקמים ליד פנינות טבע ובמיוחד קיבוצים בהם לרוב זורמים נחלים, מעיינות נקווים, ואגמים מקשטים את הפארק בקיבוץ.  כל מה שתצטרכו הוא לשאול את בעלי המקום והמקומיים ותגלו על מקומות מרשימים שרחוקים מרוב התיירים. למשלף בקיבוץ איילת השחר תהנו מנחל חצור זורם בפארק הוואדי".  

  • שפע של אטרקציות - סיור בכרמים וטעימות יין משובח, קיאקים אתגריים משפחתיים ומוזיאונים הם רק טעימה קטנה מהאטרקציות שהצפון מציע לנופשים. ואם תגיעו בשיא החורף תוכלו גם לממש את חופשת הסקי עליה חלמתם באתר החרמון.
  • מסלולי טיולים- ההרים הגבוהים, מעיינות, אתרים ארכיאולוגיה ומורשת. הצפון מציע טיולים רבים למשפחות מיטיבי לכת. ארצנו כן כל כך יפה ולא בת 16 וההיסטוריה שלה עשירה בסיפורים. לכל מקום שתלכו תוכלו לשמוע סיפור על המקום ולהרגיש את ניחוחות ההיסטוריה. 

אירוח בקיבוצים לכולם

כאשר אנו מדברים על אירוח בקיבוצים אנו לא מתכוונים לאירוח מסוג אחד. כל קיבוץ מביא את האופייני לו לתוך האירוח. קיבוצים הם צורת התיישבות בעלת היסטוריה עשירה אחד שונה מקיבוץ לקיבוץ וזה יבוא לביטוי בחווית הנופש. בנוסף, כאשר הקיבוצים פתחו את שערם לאוכלוסייה הרחבה הם הבינו שכל אחד אוהב משהו אחר ושיש צרכים מגוונים אותם הם צריכים לספק בענף התיירות והאירוח. לכן, קל למצוא בקיבוצים את החוויה אותה אתם מחפשים. 

  • צימר לזוגות – צימר בצפון מסוג זה לרוב יהיה בחלק הרחוק בתוך הקיבוץ ליד הפרדסים או מקורות מים. המיקום בטבע בחלק המרוחק של הקיבוץ יוצרים אווירה רומנטית ואינטימית הרחק משאר באי הקיבוץ.  
  • צימר למשפחות – אם אתם מחפשים צימר בצפון למשפחות, אין ספק שתמצאו את הטובים ביותר בקיבוצים. קיבוצים מטבעם מתאימים למשפחות עם ילדים. הבתים צמודי הקרקע, כרי דשא רחבי ידיים ומקומות רבים לילדים לשחק, לרוץ ולהכיר מביאים משפחות רבות לבחור באפשרות של אירוח בקיבוצים. 
  • צימר לנופש חברה – חברות רבות בוחרות לקחת את עובדיהם לצימרים בצפון הנמצאים בקיבוצים. המתחם הגדול המאפיין אירוח בקיבוצים מאפשר להזמין חדרים רבים קרובים אחד לשני. סידור זה של בתי האירוח יוצר תחושת אחדות ואף נאמר קיבוציות. בנוסף, הפסטורליות והקרבה לאטרקציות מאפשרת ארגון נופש חברה איכותי ויוקרתי שאף אחד לא ישכח. בנוסף בחלק מהצימרים ניתן להשכיר אולם לכנסים. 
  • צימר לאירועים – צימרים רבים בצפון מאפשרים ארגון אירועים בסדרי גודל שונים בשטחם . תוכלו לארגן מסיבת רווקות או רווקים, חתונות, ברית מילה, בר ובת מצווה ועוד.  בין היתרונות של קיום אירוע בצימר  הוא האפשרות ללון לפני ואחריי האירוע וכך להמשיך לחגוג עם חברים ומשפחה בנופש איכותי

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה