אם הכיריים לא עובדות, נדליק תנור

$(function(){setImageBanner('a6015ee9-66f7-4f70-998c-0cb2e9fd3fa2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

עברתם לדירה חדשה ועוד לא הספקתם לחבר את הכיריים לגז? יש לכם כיריים אינדוקציה וקניתם את סט הסירים הלא נכון? אתם באים להדליק את הגז ומתברר שהגז אזל וכרגע לא ניתן לבשל. כל אלו ועוד הן סיבות שבגללן לא ניתן להעמיד סיר ולבשל שלל מאכלים טעימים. לא פעם הדברים הללו יכולים לקרות בעיתוי הכי לא מתאים כמו הכנת ארוחה לשישי בערב, מגיעים אליכם אורחים לארוחת צוהריים, התחייבתם להביא תבשיל לערב החג ועוד שלל סיבות. אם זה המקרה אל תאמרו נואש, הדליקו את התנור והכינו מאכלים שמתאימים לבישול בו במקום על הכיריים. לפניכם מספר רעיונות שייקלו עליכם את המצב עד שתוכלו לחזור ולבשל על הגז.

pixabay

דגים בתנור

מה פשוט יותר מאשר להכין דגים בתנור? יש מגוון רחב של דגים שהתנור עושה להם רק טוב. אחד מהם הוא  סלמון בתנור . הדג הוורדרד נצלה באופן  מושלם בחומו של התנור, נשאר עסיסי ורך מבפנים והופך לקריספי מבחוץ. אך בכך לא תמו יתרונותיו. דג הסלומון הוא כזה שאפשר לשלב אותו עם מגוון רחב מאוד של טעמים. הוא משתלב נהדר ברוטב מתוק, במרינדה אסייתית, בציפוי פריך וגם עם עשבי תיבול וניתן ליהנות ממנו בהרבה מאוד סגנונות.

חוץ מהסלמון גם דגי המושט, הלברק, הדניס ובר ים ועוד רבים וטובים, יוצאים מצוין מן התנור ומוגשים לשולחן האוכל תוך זמן סביר למדי. תוכלו לשלב את הדגים עם שלל תוספות מהתנור כמו אנטיפסטי, תפוחי אדמה, צ'יפס אפוי וגם מגוון סלטים.

פשטידות

גם פשטידות הן מאכל נהדר שניתן  להכין ממש בתוך מספר דקות בודדות. למשל, פשטידת ברוקולי ירוקה וריחנית, שפרחי הברוקולי מציצים החוצה דרך בלילת הגבינות שעוטפת אותם. תוכלו להכין מגוון רחב של פשטידות טעימות ממגוון של ירקות כמו פטריות, תירס, בצל, פלפלים קלויים, בטטה ועוד. בנוסף תוכלו להכין מאפים נוספים כמו קיש, שאל תערובת הירקות והגבינות תצטרף גם שכבה של בצק פריך שתכיל מעליה את כל התערובת הזו ותהפוך את הביס שלכם לטעים יותר.

מאפים כיד המלך הטובה

יש לא מעט מאפים שתוכלו להכין בחסותו של התנור. תוכלו להכין לזניה נהדרת וריחנית, שבה דפי הבצק עטופים ברוטב עגבניות, בין דף בצק אחד למשנהו יש שכבת גבינות טעימה ועלי בזיליקום טריים שמקפיצים את הטעמים והופכים את הניחוח שלה לאגדי.

לא רק על הלזניה אמון התנור, אלא גם על הפיצות. כמה נהדר להכין פיצה ביתית טעימה, מלאה בגבינה נמתחת ותוספות שרק אתם אוהבים. בתוך עשר דקות תעמוד לפניכם פיצה ריחנית וטעימה, שמוכנה להיאכל.

גם בורקסים במילויים שונים יתקבלו על ידי התנור החם, ואתם תוכלו לאכול בורקסים של גבינה, תפוח אדמה, פטריות, תרד ועוד שלל סגנונות של בורקסים טעימים.

קינוחים

אחרי כל ארוחה טובה, כיף לאכול משהו מתוק. תוכלו לאפות מגוון רחב של עוגות בחושות, כמו עוגת שוקולד, עוגת שיש, עוגת תפוזים חורפית, טורט, עוגת שמרים ועוד.

גם עוגיות תוכלו לאפות בו ולהכין עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות אמסטרדם מעולות, עוגיות חמאה נימוחות, עוגיות שמרים ממולאות בכל טוב ועוד שלל עוגיות נוספות.

קינוחים אחרים שתוכלו להכין עם התנור הם פאי במילוי מתוק כמו פאי דובדבנים, או פאי אוכמניות. תוכלו להכין גם טורט שוקולד ואפילו לאפות את מלכת העוגות הלבנה עוגת גבינה.

ומי שיש לו פירות שחינם כבר סר יוכל לאפות קרמבל של פירות וליהנות מקינוח משגע, מתוק וטעים ולהגיש לצידו כדור של גלידה וניל.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה