בונים את החיים המשותפים: עסקים מומלצים לזוגות שרוצים לחסוך ולבנות עתיד כלכלי משותף

$(function(){setImageBanner('ec3b5c8c-e50c-4ae6-8b99-f6ffaffd94c4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כל זוג יודע שבנייה של חיים משותפים היא לא משימה פשוטה כלל והעיקר. יוקר המחייה בישראל שנחשב לגבוהים ביותר מבין מדינות ה-OECD (רק לאחרונה הוכרזה תל אביב כעיר היקרה ביותר מבין הערים הגדולות במדינות המערב) יוצר מציאות כזו שבה גם אם שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה, עדיין קיים קושי ממשי להתקיים בכבוד ויש זוגות שאף מתקשים לסגור את החודש.

FREEPIK

כמובן שחלק מהותי בקושי הזה קשור להוצאות הקטנות והיומיומיות, אך אין ספק שחלק הארי כאן קשור להוצאות הגדולות, אלו שאומנם לא מתרחשות בכל יום, אך משפיעות באופן משמעותי על המצב הכלכלי ותזרים המזומנים. בחיים של זוגות, ובעיקר בשלבים הראשונים של הקשר ההוצאות הללו הן מרובות והן בהחלט עשויות להקשות. דברים כמו קניית טבעת אירוסין או רכישת שמלת כלה עונים בהחלט על ההגדרה של הוצאות גדולות וזה משהו שכל זוג יגיע אליו בשלב כזה או אחר. מתברר שמתוך המבחר הגדול ישנם גם עסקים שיודעים להציע תמורה אמיתית לכסף שלכם ושלא יחייבו אתכם לפשוט את הרגל. אנחנו רוצים להכיר לכם כעת שני עסקים כאלו בדיוק ולאחר מכן להכיר לכם את העסק שיעזור לכם לייצר יציבות כלכלית שהיא כה חשובה בתחילת החיים המשותפים שלכם יחד וגם בהמשך הדרך.

תכשיטים שמתאימים בדיוק לכם - אתר אינטרנט וחנות תכשיטים JOOL.ME

טבעות אירוסין הן באופן טבעי הוצאה לא קטנה לקראת אחד הרגעים החשובים ביותר בזוגיות, הצעת הנישואין בה תבחרו לחיות זה לצד זה ולבנות חיים משותפים יחד. כל מי שאי פעם רצה לקנות טבעת כזו גילה כי המחירים גבוהים במיוחד, וככל שנרצה טבעת יוקרתית, כך נדרש לפתוח יותר את הכיס ולשלם מחיר גבוה יותר בעבורה.

מתברר שמדובר כאן על אקסיומה שבהחלט ניתן לנפץ וחנות התכשיטים הייחודית JOOL.ME שהסניף הפיזי שלה ממוקם במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן מוכיחה זאת היטב. מדובר למעשה על משווקים מורשים של יהלומים המייבאים בעצמם את אבני החן היוקרתיות ובנוסף מעצבים את כל התכשיטים, החל מההתכה של הזהב והכסף ועד לשיבוץ היהלומים בתכשיט. מדובר למעשה על חיתוך גס בפערי התיווך, כך שאתם למעשה יכולים לרכוש תכשיטים יוקרתיים במחירים מצחיקים למדי.

מעבר לכך, תהליך הרכישה באתר הוא שקוף לחלוטין: אתם יכולים לבחור את הסגנון, את שיבוץ היהלומים, את משקל הזהב ואת רמת הגימור ולראות בדיוק כמה יעלה לכם כל תכשיט עוד לפני הרכישה. כך למעשה אתם שולטים לחלוטין במחיר הסופי שתידרשו לשלם. את התכשיטים שתעצבו תוכלו לקבל במשלוח מהיר ומאובטח אליכם עד הבית ושווה גם לדעת שאם תחליטו לגשת לחנות בעצמכם תהנו מאותה חווית הקנייה הבלתי אמצעית והנוחה.

יחס אישי, יוקרה ואיכות ללא פשרות ומחירים שפויים - מותג שמלות הכלה של המעצבת שלומית אזרד

בדומה לטבעות האירוסין, גם הבחירה של שמלת כלה לקראת החתונה היא בגדר הוצאה גדולה וכמובן שכאן כל כלה רוצה ללכת רק על הטוב ביותר ולקבל תמורה הולמת לכסף שלה. מעבר לכך אין ספק שהחוויה היא חשובה, כולל הליווי ביום האירוע, המדידות וההתאמות במהלך הדרך ולפעמים נראה שקשה למצוא עסק שיודע לתת מענה ראוי לכל הדברים הללו.

יוצא אחד מן הכלל שבהחלט עונה על הדרישות הוא הסטודיו של מעצבת העל שלומית אזרד, בוגרת מכללת שנקר שסיימה את לימודיה לפני יותר מעשור והתמחתה בעיצוב שמלות ערב ושמלות כלה. אזרד, אחד השמות החמים בתעשיית האופנה הישראלית בשנים האחרונות, כבר הספיקה לכבוש את הבמות הגדולות באירועי אופנה בארץ ובעולם וזה בהחלט לא מפתיע שהביקוש אליה היום גבוה מתמיד. היא מקפידה לייבא את הבדים שלה לצד חומרי גלם איכותיים אחרים מאירופה בלבד והיא משלבת אותם בעיצובים מודרנים ומרהיבים בהשראת מעצבי העל הגדולים בעולם.

מעבר לכך, כלות מעידות על יחס אישי וחם מהצוות ברמה הגבוה ביותר, החל משלב העיצוב, דרך המדידות וההתאמות לפני האירוע ועד ליום החתונה הגדול עצמו. טיפ נוסף מאיתנו - בסטודיו של שלומית תוכלי לעשות גם את עיצוב השיער ואת האיפור וזה בהחלט מומלץ לחוויה מפנקת מכף רגל ועד ראש.

 

לוקחים את העתיד הכלכלי בידיים - בית הספר המוביל בישראל לנדל"ן - זמן לנדל"ן

אז בשעה טובה עמדתם תחת חופה וקידושין וכעת הגיע הזמן לבנות את העתיד המשותף שלכם יחד. כמובן שחלק חשוב ביותר מהדבר הזה זו בנייה של עתיד כלכלי יציב, וכאמור - לא מדובר על משהו שתמיד מתאפשר אפילו עם בני הזוג שניהם מחזיקים במשרות יציבות ומכניסות. אם כך, יש צורך בהשקעה טובה לטווח הרחוק, ואין ספק שעד היום התחום של השקעות בנדלן הוכיח עצמו מעל ומעבר כאחד התחומים היציבים והרווחיים ביותר.

אבל איך עושים את זה? איך קופצים למים העמוקים? ובכן, חברת זמן לנדל"ן היא בדיוק המקום שיעזור לכם להתחיל. תוכלו ללכת על קורסים מתומצתים יותר הכוללים את כל מה שחשוב לדעת בדרך לעסקה הראשונה שלכם, או ללכת על קורס מקיף וארוך יותר שיכניס אתכם לעומק עולם הנדל"ן ואפילו יאפשר לכם לעסוק בתחום באופן מקצועי ולהתפרנס ממנו באופן קבוע.

אפשרות נוספת שמציע בית הספר במידה ואתם עדיין לא מוכנים לגמרי לצלול לעומק הדברים, הוא ליווי כולל ומקיף ברכישת הנכס הראשון שלכם, כאשר צוות המומחים יאתר עבורכם את הנכס, יבצע את המשא ומתן מול הבנקים ללקיחת משכנתא וילך אתכם יד ביד עד לרכישה המיוחלת. במציאות הכלכלית המורכבת של ימינו, אין ספק שאלו עסקים שעוזרים לזוגות צעירים בתחילת דרכם.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה